Zatím, co jsem tu nebyla.

Unsplash a vlastní úprava Mít spisovatelský blok je tak frustrující.  Jde o mojí knihu . Bohužel jsem se zasekla u jisté části a nem...

Unsplash a vlastní úprava
Mít spisovatelský blok je tak frustrující. 

Jde o mojí knihu. Bohužel jsem se zasekla u jisté části a nemůžu se dostat ven. I přes moje rady jsem stále tam kde jsem. Každopádně se nevzdávám a tu knihu dopíšu i kdyby to mělo být to poslední, co udělám. Blok je to nejhorší, co vás při psaní může potkat. Dá se z toho dostat, ale trvá to a vnitřně vás to zabíjí. :) Teda tak je to aspoň u mě.

Asi to bude i tím, že jsem dost často v práci a nevidím nic nového. Každý den jezdím tou stejnou tramvají jen jediné, co se mění jsou lidi. Což je mi k ničemu, protože je nemám ráda. Asi začnu do práce jezdit vlakem, ať mám změnu. 

Taky jsem se neskutečně zamilovala do filmu To All Boys I've Loved Before. Občas si po práci dělám takový "svůj večer". Prostě si dám sklenku vína a pustím si tenhle filmek. Pokud máte rádi romantické komedie, kde se všechno děje na střední škole, tak je to pro vás jako stvořené.

Zdroj
Ve znamení žluté barvy, které mě teď doprovází snad na každém kroku budu cestovat za inspirací. Inspirace je vlastně všude kolem nás jen je třeba ji vidět. Tak daleko zatím nejsem. 

Jinak tyhle teplé dny si docela užívám, když zrovna nejsem v práci teda. Dát si Aperol na zahrádce s cigárem a ukazovat všem své žlutě nalakované nehty je prostě moje. Konečně rostou pivoňky, které ráda trhám po cestě domů, jsou to mé oblíbené kytky. Nejradši bych si do nich lehla.

S přítelem jsme si koupili bazén a jsem strašně ráda, protože nerada chodím na přecpané letní bazény. Koupím si lehátko ve tvaru plameňáka a nikdy nevylezu. Letos plánujeme si jen vyjet do Tater, příští rok určitě k moři. S kamarádkou bych si chtěla vyjet třeba do Říma, ale kdoví jestli to vyjde. :) 

Co musím zmínit je, že jsem s přítelem v Ostravě navštívila snad nejlepší krám se sýrama. Jmenuje se to SheepShop a je tam moc milý majitel. Po příchodu nám dal ochutnat snad všechny sýry, co tam měl. Šli jsme si tam koupit jen olivy a odcházeli jsme s plnou taškou a dobrou náladou. Doporučuju!

Vlastní foto

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Jízda MHD ve špičce mě taky vždy nasere. Lidi dokažou fakt vytočit😁.

    Žlutá se mi taky moc líbí, ráda jí nosím jak na oblečení, tak na očích jako stíny🌞.

    Jinak Aperol je super. Mám ho ráda, ale otázka zní... Máš radši Huga nebo Spritz?

    P.S.: Máš chybku v odstavci o bazénu🌸.

    Verča ze Ztracena v Praze I NOVÉ RE-LOADED PALETKY OD MAKE-UP REVOLUTION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj,
      já teda měla zatím jen Aperol Spritz a netušila jsem, že je i něco jiného😁A děkuju za upozornění, už mě varoval přítel.
      Měj se krásně a díky za komentář.

      Vymazat
    2. Joo Hugo je taky moc dobrej. Určitě to vyzkoušej. Je trochu upozaděnej Spritzem, ale je hrozně osvěžující🍸.

      Vymazat
  2. s knížkou držím palce, syrečky milujem tiež, takže by som podobný obchodík určite rada navštívila :D inak máš pekný blog, dávam odber :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,snad bude brzy hotová. :D:)
      Pokud budeš někdy v Ostravě, určitě si tam zajdi :) A děkuju!

      Vymazat

Like us on Facebook