MILUJU.

Unsplash a vlastní úprava MALIČKOSTI, KTERÉ MILUJU. Už jsem jednou podobný článek psala a měl celkem úspěch. Jsem ráda, že se se mnou ...

Unsplash a vlastní úprava
MALIČKOSTI, KTERÉ MILUJU.

Už jsem jednou podobný článek psala a měl celkem úspěch. Jsem ráda, že se se mnou dokážete radovat z maličkostí. Nikdy nic neberu jako samozřejmost, protože nikdy nevíte, kdy o to můžete příjít. Užijte si článek :)

Zvuk mořských vln

Je to pro mě relaxační a uvolňující. A když jsem u moře naprosto si to užívám. Máma mi vždycky dávála takovou velkou mušli k uchu, že prý přes to uslyším zvuk moře a já to dodnes dělám. I když jsem vždycky chtěla bydlet někde uprostřed betonové džungle, tak se spíš nakláním k tomu mít polorozpadlý domeček někde na pobřeží s výhledem na maják.

Čtení knih

Knihy nám dovolují stát se součástí příběhu a to mě na tom všem, tak fascinuje. Občas, když mě nebaví náš svět, tak prostě uteču do toho knížního. Proto píšu i svou vlastní knihu, která bude únikem od všeho. Tak snad brzy!

Projížďky v autě

Při jízdě mi hraje Halsey Is There Somewhere a já jedu nevím kam. Je to prostě osvobození. Ráda trávím čas takhle v autě přemýšlím nad životem, sebou a neznámém. Nejlepší je jet někam, kde jste ještě nebyli. :)

Psaní

Jsem vděčná za to, že mám možnost psát a že mě to stálé, tak moc baví. Sice nejsem kdoví jaká spisovatelka, ale je to pro mě uvolnění a radost. Takže velké díky za to, že jsem zdravá a mám tuto možnost!

Skákání přes kaluže

Slovo kaluže je tak zvláštní, nemyslíte? Miluju deštivé dny a hlavně kaluže. V gumákách jsem schopná proskákat celou ulici. Pamatuju na dobu, kdy jsem déšť a kaluže naprosto nenáviděla, ale zjistila jsem, že jsou mou velkou inspirací a proto se tím nechávám unášet.

Klid

Miluju být sama. Uklidit byt, pustit si oblíbenou hudbu a být prostě sama. Člověk by si měl takové chvilky užívat a samota je někdy i skvělým lékém. Říkám tomu "Karinčin den". Jen já a ticho.

Těch maličkostí je ještě opravdu mnoho, ale to si nechám do dalšího článku. Doufám, že se vám líbíl a budete se těšit na další. Přeju krásný zbytek dne. :) 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Krásné maličkosti, čtení knih je moje vášeň a miluji, když se dokážu ponořit do světa.
    Skákaní přes kaluže, nepamatuji si,kdy jsem to dělala naposled ale taky to zbožňuji. ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Já jsem pořád takové "dítě" a miluju skákání přes kaluže. :D:) Jsem ráda, že se mnou souhlasíš. Krásný den.

      Vymazat
  2. Opět krásný článek! Taky miluju zvuk mořských vln, úplně si pak vážím toho že jsem u moře :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, mockrát děkuju!:) Jsem moc ráda, že se líbí..Měj se krásně!♥

      Vymazat
  3. Krásný článek! Věci, které se často zdají jako maličkosti, nebo dokonce samozřejmosti, ale ve skutečnosti právě ony dělají naše dny těmi nejlepšimi. <3
    Ve spoustě věcí se shohneme, až na tu projížďku autem, protože ještě nemám řidičák. Ale v úterý dělám závěrečky, tak snad brzy! :)
    Mimochodem, skvělý blog, přidávám se k pravidelným čtenářům. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,děkuji,děkuji! Vážím si toho:) Přesně, jak píšeš..A přeju hodně štěstíčka a pevné nervy na závěrečky :) Jsem ráda, že se blog líbí a odebíráš. Měj se krásně.

      Vymazat

Like us on Facebook