Co na světě miluju💜

Na maličkostech záleží / Vlastní foto  Sama o sobě můžu říct, že jsem hodně skromný člověk a stačí mi málo ke štěstí. Pořád jsem vděčná za ...

Na maličkostech záleží / Vlastní foto

 Sama o sobě můžu říct, že jsem hodně skromný člověk a stačí mi málo ke štěstí. Pořád jsem vděčná za to, co mám a co získávám. Chtěla bych vám tady napsat, co mi dělá radost a šťastnou i když to třeba jen vidím. Možná se to bude zdát hloupé, ale já jsem velký detailista a všímám si maličkostí. Proto jsou tyhle body pro mě, tak důležité. Prostě se tak nějak cítím dobře..


Kukuřičné pole

Zní to vtipně, že ano? Ale já mám prostě ráda pohled na kukuřičné pole. Připomíná mi to klid a zároveň mé oblíbené horory, hehe. Když jsem byla mála, tak jsem si tam chodívala hrát s kamarádkou a dělaly jsme, že nás mají usnést mimozemšťani. Musím zmínit, že není sranda, když se tam ztratíte..

Modré nebe

Krásné modré nebe mi dokáže opravdu zlepšit náladu, ale je to paradox, protože já zároveň miluju večer při úplňku. Občas se prostě jen tak zastavím a koukám na oblohu, když jsem bydlela s našima, tak jsem trávila v létě veškerý svůj volný čas právě na zahradě a v noci koukala na hvězdy. Jsem zamilovaná do oblohy a někdy tak nějak cítím, že některá z hvězd svítí zrovna jenom pro mě. 

To jsem tak jednou šla z práce..

Moře a oceány

Znáte snad něco víc záhadnějšího? Nejsem moc na hory, ale za to mě lákají mořské příšerky, pověry, mýty a velké vlny. Jednou bych chtěla žít někde blízko moře a každý den si to na plno užívat. Od malička jsem velká fanynka žraloků, vlastně jsem tu o nich několikrát psala. Ráda bych někdy měla tu čest vidět je na živo. 

Vesnice

Já bydlím teda pro mě v docela velkém městě, ale mé srdce stále patří spíš do menších vesnic. Velké města jsou krásné a mají své kouzlo, ale tím že jsem vyrůstala v malinkatém městečku, kde jsou kolem spíš vesničky, tak jsem prostě blíž k tomu. Bydlení na vesnici mě teda nějak neláká, pořád jsem věrná mému snu žít u moře, ale ráda trávím čas spíše mimo město. 

Noční projížďky v autě

Mám řidičák přibližně tři roky a první, co jsem udělala hned, jak jsem ho získala bylo, že jsem sedla do mé zbrusu vyleštěné fabky a jela se projet nočním městem. Jakmile vám k tomu hraje vaše oblíbená hudba je to nepopsatelné. Na druhou stranu mám zase ráda, když řídí někdo jiný a já se můžu kochat výhledem z okna a chytat nějaké detaily. 

Nic výjimečného tímto článkem říct nechci. Možná jen to, že svět není zas tak špatné místo, když dokážete vidět to dobré. 🌙✨

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Krásný článek, fakt že jo!

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  2. Moře také miluji a dokázala bych si vedle něj představit žít. Na druhou stranu, když ho člověk nevidí každý den, více si pak váží té nádhery. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to podobně.. také se dokážu radovat z maličkostí.. :)) Co se týče noční jízdy autem, tak to mi moc nesedlo. Přijde mi, že večer v autě moc nevidím. :D :D
    A ten "citát" na závěr, souhlasím. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvělá vlastnost🙏🏼😊no nebudu lhát, taky sem tam nevidím😅ale záleží kde zrovna jezdím. To jsem ráda✊🏼❤️

      Vymazat

Like us on Facebook