Girls just wanna have sun☀️

Unsplash / elinda gjonomadhi Ahojte, Musím se přiznat, že já se za celé léto ani trošičku neopálila. Vlastně si ani nepamatuju, kdy naposled...

Unsplash / elinda gjonomadhi

Ahojte,

Musím se přiznat, že já se za celé léto ani trošičku neopálila. Vlastně si ani nepamatuju, kdy naposled jsem opravdu opálená byla. Upřímně mě to malinko mrzí, protože jsem vždycky toužila po hezkém opálení s bílou pedikúrou. Bohužel chodím do práce a tolik času se někam jít opalovat prostě nemám. A když si tak vzpomenu na minulou dovolenou v Barceloně, kdy jsem denně chodila na výlety, tak jsem se ani tak neopálila. Máte to taky někdo stejně, nebo jsem prostě jediná?

Díky mé spolupráci jsem měla možnost si vybrat produkty a proto jsem hned sáhla po mé oblíbené značce Bioderma. Vybrala jsem si Bioderma Photoderm Autobronzant a podle popisu dodá pokožce přirozený opálený vzhled a zároveň ji dodává hydrataci. Každopádně na stránce Benu.cz najdete i spoustu jiných produktů po opalování

Já mám poměrně dobré zkušenosti s používáním samoopalovacích sprejů/krémů tedy až na můj předchozí, který moc hezky nevoněl a kazilo mi to dojem. Takže první co bylo před objednáním spreje od Biodermy, že jsem si vyhledala jestli voní. Hned po vyzvednutí jsem sprej na sobě vyzkoušela a doufám, že jsem to nepřehnala ať se pak ráno nedivím. Sprej nemá dělat fleky, tak vám tady pak napíšu report, jak to dopadlo. 

K tomu jsem si ještě objednala od Vichy ochranný sprej a betakarotenem pro podporu sjednoceného tónu pleti a zvýraznění opálení. Je hypoalergenní a vhodný pro citlivou pleť. Jako první vám musím napsat, že příjemně voní. Doslova vůně moře a slunce. Těším se až ho vyzkouším! 

Vlastní foto

Na závěr chci napsat, aby jste se nebáli používat samoopalovací krém či sprej. Je fakt, že já sama ze začátku měla strach, ale ve finále to dopadlo dobře. Hlavní je správně to nanést, nejlépe nějakou houbičkou, myslím že jsou na to dokonce nějaké speciální a dělat to pečlivě, protože o pár hodin později máte jinak na noze mapy a to nechceme. Na Youtube najdete dokonce i videa, jak na to! 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já samoopalovákům dříve moc nevěřila, ale ráda bych se ke zkoušení v budoucnu vrátila. Určitě fajn výběr produktů :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkusila tu Biodermu a jsem mile překvapená. Dodalo to pokožce fakt takové jemné opálení a neměla jsem ani fleky😊sice nevoněl po fialkach, jak jsem si představovala, ale dala jsem si krém a paráda.

      Vymazat
  2. Upřímně se opaluji jen když mam na to opravdu náladu. Nejlépe s knížkou :) Letošní léto se moc neopaluji a to z důvodu těhotenství, protože více vznikají pigmentové skvrny :D a u lékové horko moc nedávám :D Jinak značku Bioderma mam moc rada :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, taky jsem tak dřív měla😏aaaaaa to je krásný, moc gratuluju!❤️

      Vymazat
  3. Krémy na opalování jsem letos bohužel ani jednou nevyužila a to jsem si je také pořizovala. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já zkoušela tu Biodermu a udělalo mi to spíš takový nádech opálení, ale mrzí mě že to po chvilce zmizne a já jsem opět jako stěna😂

      Vymazat

Like us on Facebook