–good energy–

/Unsplash/ Tak za prvé. Zjistila jsem, že můj mobil je tichý zabiják mé produktivity a kreativity. Měla jsem v posledních pár týdnech neskut...

/Unsplash/
Tak za prvé.

Zjistila jsem, že můj mobil je tichý zabiják mé produktivity a kreativity. Měla jsem v posledních pár týdnech neskutečně moc práce, že jsem sama ani pořádně nevěděla jestli žiju nebo jen přežívám. Místo toho, aby jsem pořádně tvořila a dělala to co miluju, tak jsem byla zaseknutá na sociálních sítích a nevnímala jsem to, že stojím pořád na stejném místě. 

Naštěstí jsem si to uvědomila a proto mám v plánu nějaký den o své dovolené úplně vypnout od tohoto online světa a vrhnout se do velké vlny psaní jelikož mám co dohánět. Ale mám spoustu novinek, které vám musím s radostí oznámit, protože jsem z toho nadšená. Je to už nějaký pátek, kdy jsem začala psát pro web Bloggersre. Zatím jsem vydala teda jen dva články, ale jak jsem zmiňovala nahoře měla jsem dost práce. Jsem ráda, že jsem měla odvahu je oslovit a teď jsem tohoto projektu součásti. 

Vlastní úprava

Myslím si, že můj svět je momentálně v harmonii a já můžu být vděčná za vše co mám. Ve svých myšlenkách jsem pro vás připravovala spoustu článku a vážně jsem se chtěla o každý úspěch s vámi podělit, ale zkrátka někdy se to nahromadí a čas je pryč. Proto se těším a doufám, že budete mít radost z toho, co vše jsem si pro vás nachystala.

A nakonec tohohle článku vám chci zmínit, že jsem se pustila do nové série American Horror Story a myslím si, že tvůrce mi tím chce něco naznačit, protože jsem naprosto unešená a nemám slov, jak moc mě tahle série pohltila. Vlastně mě i trošku inspirovala a to jsem teprve u druhého dílu. Doporučuju 10/10!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já mám takové dny, že občas nevím, kam dřív skočit a někdy zase nemám do čeho píchnout. :D To pak hodně koukám na YT, na seriály a nebo IG. :D
    Moc gratuluji ke splnění tvého "malého" snu. :)) Ať se daří. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové dny mám taky, ale teď se fakt nějak snažím a doufám, že mi to vydrží🤓✊🏼A mockrát děkuju❤️

      Vymazat
  2. Seknout se na sociálních sítích je zlo, člověk pak ztratí strašně volného času, který je při pracovním životě hodně vzácný. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Nejvíc mě žere TikTok😩😅ale myslím, že ho kompletně smažu…

      Vymazat

Like us on Facebook