✨the power of positivity🤍

Unsplash / Levan Badzgaradze Všímám si, že v poslední době je velký trend "manifestace" a pozitivní myšlení. Ze své vlastní zkuše...

Unsplash / Levan Badzgaradze

Všímám si, že v poslední době je velký trend "manifestace" a pozitivní myšlení. Ze své vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že pozitivní myšlení dokáže lidem změnit život a manifestace samozřejmě k tomu také patří. Upřímně kdyby mi někdo před pěti lety řekl, že to tak opravdu funguje, tak bych nejspíš zakroutila hlavou a nevěřila tomu, ale našlo si mě to tak nějak samo a otevřelo mi to oči i dveře v různých směrech. 

Je mi jasný, že se najde spoustu lidí, kteří tomuhle prostě nevěří a aniž by to zkusili tak to zavrhnou. Právě na tom to je postavené, když budete říkat, že to nefunguje, tak to prostě fungovat nebude, protože i slova mají velkou váhu. Ale je pravda, že pokud na něco myslíte, tak to k sobě i přitahujete. Akorát máme denně nespočet myšlenek a ne všechny lze kontrolovat, proto záleží i na tom, jak se cítíte. 

Přečetla jsem několik knih a viděla spoustu dokumentů díky kterým jsem se naučila s tímhle pracovat. Proto jsem se rozhodla sepsat vám pár bodů, které by vám mohly pomoct a otevřít dveře do vašeho vysněného života. 

<3

1) ❤️Je třeba najít lásku k sobě samému. Sebeláska je důležitá, protože se sebou budete do konce života a když se budete mít rádi, nebudete ubližovat ani sobě, ani nikomu jinému. Když jste se sebou spokojeni, automaticky se projeví vaše nejlepší stránky. Odpouštějte si a odpoutejte se od minulosti. Rozhodně vám bude lépe, já osobně jsem se naučila obdivovat sama sebe za to co všechno jsem dokázala a čeho jsem schopná ještě dosáhnout. Každé ráno děkuju sama sobě, že jsem ochotná pokračovat dál a že mám možnost začít nový den. 

2)🙏🏼 Vždy buďte vděční. Někdy se sice nedaří to chápu, ale pamatujte že vždy může být hůř. Máte oči a můžete si číst tento článek, máte střechu nad hlavou a kde si dát oblečení. Tohle není totiž žádná samozřejmost, jsou lidi kteří měli opravdu vše a ze dne na den neměli nic, proto je důležité být vždy vděčný ve všech směrech. 

3)🦋 Uvědomte si svojí vnitřní sílu. Úkol je držet se myšlenky toho co opravdu chcete a udělat si v mysli jasno. Nastavte si režim ve svém životě a udělejte si nějaký plán. Co bych mohla doporučit je vytisknout si místa nebo ty věci po kterých toužíte a dát si je někam, kde to každý den uvidíte. Číst si každý den nějaké afirmace, které vás nabudí. Afirmace jsou krátké motivační věty, které si opakujeme a víme, že jsou pravdivé, abychom pomohli ovlivnit svůj život k lepšímu. 

Doufám, že jste pochopili co tímhle vším chci říct. My sami si tvoříme svůj jedinečný život a je škoda si nechat negativním myšlením nechat ovlivnit život. A rozhodně beru, že má někdo na toto opačný názor, já to prostě vnímám takhle a raději budu žít spokojeně, šťastně s pozitivním myšlením než abych byla smutná z věcí, které můžu zlepšit. 

V příštím článku vám pomůžu podrobněji popsat, jak na to. Tohle byla mála ochutnávka na úvod💕

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já tomu z části věřím... Ale na druhou stranu, když myslím pozitivně a něčemu věřím, něčím jsem si jistá, tak právě naopak to většinou nevyjde a jsem akorát tak zklamaná ! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě chápu a naprosto beru tvůj názor. Ale k tomu se vyjádřím v dalším článku na toto téma😊rozhodně se mi toto taky stalo, ale nakonec to přišlo a ještě lépe než jsem očekávala.

      Vymazat
  2. Za mnou to tak nenápadně přišlo také samo od sebe a už jen z toho důvodu tomu všemu věřím. Za mě osobně je nejdůležitější vděčnost. Moc krásný článek, který by si mělo přečíst co nejvíce lidí.

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Ráda tohle čtu, jsem ráda že to někdo vnímá jako já a souhlasím s tou vděčností, bez té to prostě nejde. Děkuju za milý komentář, měj se krásně♥️

      Vymazat
  3. Skvělý článek! Pozitivně nastavená mysl a přístup umí život někdy pěkně usnadnit a je důležité se tímto řídit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaah! Děkuju♥️přesně tak, mysl dokáže opravdu velké věci☝🏼😊

      Vymazat

Like us on Facebook