Rome🛵

Yael Edery / Unsplash a vlastní úprava  Jedna z vysněných destinací? ŘÍM . Tenhle článek je speciálně věnovaný mému snu jménem Řím . Už jsem...

Yael Edery / Unsplash a vlastní úprava

 Jedna z vysněných destinací? ŘÍM.

Tenhle článek je speciálně věnovaný mému snu jménem Řím. Už jsem tu několikrát na blogu zmiňovala, jak moc miluju Itálii a že bych ráda do Říma, ale láká mě samozřejmě mnohem více míst v Itálii, ale tohle je takové jedno kouzelné, které chci navštívit jako první.

V Itálii jsem byla už několikrát, odmala jsem s našima jezdila do takové italské vesničky jménem Lido Di Volano. Naši tam mají kamarádku, co pronajímá domy. Je to tam trošičku depresivní, ale večery jsou tam nádherné. Když jsem byla mála, tak jsem si tolik neužívala ty detaily a brala jsem to jako samozřejmost. Teď jsem už dospělá a vnímám to jinak, docela mi ta vesnička vlastně chybí.

Někdy podvečer v Lido Di Volanu

Viděli jste film Rande v Římě? Jakmile jsem viděla slavnou fontánu zamilovaných, tak jsem věděla, že tam prostě musím. Nejde jen o fontánu, ale celkově o nádech pravé Itálie. Příští rok tam opravdu vyrazím i kdyby jsem měla jet stopem nebo kvůli covidu ve skafandru. Ale chci příští rok, tak nějak více cestovat a možná trošku přemýšlím i nad prací v zahraničí, ale zatím jsou to jen takové nápady bez promyšlených plánů, takže uvidíme co nám rok 22 přinese.

Sama o sobě můžu říct, že jsem nespoutaný tvůrčí duch a Itálie mi má tolik, co nabídnout jako hladovému pisálkovi. Myslím, že potřebuju hlavně vycestovat i z důvodu, abych mohla dopsat svou knihu. Těžko se čerpá inspirace z místa, kde jsem denně a proto by mi to mohlo pomoct. Navíc dokážete si představit takové letní radovánky na skútru v Itálii? Já ano😍 @cvernovakarin

Stačí mi ke štěstí jen Itálie

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Řím je nádhernej! Byla jsem tam s kamarádkou a bohužel jsme měly na procházku po něm jen den. Ale naštěstí jsme stihly vše důležité. Je to tam opravdu hezké. A mít na to ještě tak den dva, určitě bych se nezlobila. :)) Jinak Rande v Římě jsem, tuším, neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. V Římě jsem nikdy nebyla, ale také mě tam láká jet se podívat. :) Musí to být nádherné město a přeji ti, ať se tam co nejdříve podíváš. :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook