Jak zhubnout efektivně i bez cvičení?

Vlastní úprava / Jennifer Pallian Unsplash Připravila jsem si pro vás článek o ketodietě. Ze svého pohledu bych řekla, že je to určitě vhodn...

Vlastní úprava / Jennifer Pallian Unsplash
Připravila jsem si pro vás článek o ketodietě. Ze svého pohledu bych řekla, že je to určitě vhodné pro někoho, kdo má třeba méně času na to si chystat každý den jídlo, které vlastně musí vážit a připravovat. Je to takový jednodušší způsob, jak se zbavit přebytečných kil. Dostala jsem možnost si objednat nějaké produkty od KetoFit a musím zmínit, že je to česká firma, která si produkty vyrábí sama. Je to dieta stvořená výhradně pro ženy. 

Co je to vlastně ketodieta?

Znamená to v podstatě, že se z jídelníčku vysadí veškeré sacharidy. Díky produktům od KetoFit můžete hubnout efektivně i bez sportu, stačí jen dodržovat ketodietu a jíst pravidelně. Samozřejmě než se do toho vrhnete, tak doporučuju si přečíst pár odbornějších článků ať jste opravdu v obraze 🥦

Vlastní foto

Já osobně nějak hubnout nepotřebuju, ale kdyby náhodou by to byla potřeba vím, kam se podívat. Objednala jsem tedy proteinové tyčinky pro rychlé hubnutí s různými příchutěmi, které věnuju své sestře, která se snaží už nějakou dobu hubnout a jelikož studuje, tak občas na to cvičení nemá tolik času. Takže si myslím, že ona tohle opravdu ocení a využije. Určitě vás budu později o jejím výsledku v dalším článku informovat. V tyčinkách je vyvážený obsah bílkovin a obsahují velký podíl vlákniny.

Proteinové palačinky se 49% proteinů a se snížením obsahem sacharidů mě ovšem neminuly. Jsou bezlepkové a zcela bez přidaného cukru, takže díky tomuto neohrozíte svojí váhu. Na výběr máte z mnoha produktů a záleží jen na vás, co vám bude vyhovovat.  

Doufám, že vám tenhle článek nějakým způsobem pomůže pokud už se nějakou delší dobu odhodláváte zhubnout, ale nemáte třeba čas nebo se vám nechce chodit do fitka jako mě, protože se stydím haha. Ale třeba to půjde touto cestou a budete velice spokojené. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tyhle proteinové tyčinky jsem také zkoušela a mohla jsem se utlouct po té vanilkové, byly vynikající! :D :) Super tipy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc milá! Také mi nejvíc chutnala vanilka :)

      Vymazat

Like us on Facebook