Inspirace skrz obrazy!

Vlastní foto Nedávno mi přišla druhá nabídka na spolupráci s PosterStore a předchozí článek si můžete přečíst kliknutím na odkaz  Inspirace ...

Vlastní foto
Nedávno mi přišla druhá nabídka na spolupráci s PosterStore a předchozí článek si můžete přečíst kliknutím na odkaz Inspirace s Poster Store. Potěšilo mě to, protože já jsem naprostý blázen do stěnové dekorace a dobrých plakátů není prostě nikdy dost. Ve zkratce napíšu, že jde o Švédskou firmu, které je blízky Skandinávský styl a v jejich nabídce můžete najít i skvosty od různých umělců.

Upřímně byl výběr opět těžký jelikož jim tam přibylo spoustu novinek a já si vybírám pečlivě, ale naštěstí jsem to zvládla a věřím, že každý si přijde na své. Hledala jsem teď spíš něco jemnějšího než minule, takže maják a moře byla jasná volba. Na svém blogu jsem už několikrát zmiňovala, jak moc jsem zamilovaná do zvuku mořských vln a majáku, takže jsem ráda že mi tento plakát v tomhle stylovém rámečku bude dělat byt opět krásnějším.

A jako další jsem zvolila plakát v retro stylu s motivem citrónů. Musím zmínit, že pro mě to nejsou jen citróny.. Kdyby jste se zeptali mých známých, kamarádů a nebo rodiny, co mám opravdu ráda, tak jsou to právě voňavé citróny. Můžu klidně každý den v létě pít černý čaj s citrónem a cpát citrónovou kůru do většiny sladkých jídel, co peču. V kuchyni se bude hezky vyjímat. 

A jako poslední jsem vybrala mapu Říma. Itálie je mi opravdu velice blízká, protože už od malička jsem s rodiči jezdila do Itálie, konkrétně do takové maličké vesnice. Když jsem byla v pubertě a naši mě tam vzali už po třetí snad, tak jsem vážně nechápala, co na tom místě pořád vidí. Ale když jsem dospěla, tak už vím. Má to v sobě kouzlo, které snad nejde ani popsat a já nikdy nezapomenu na tu starou paní, která měla dům hned vedle nás a vždy mi říkávala "bambino bella" což v překladu znamená krásné dítě, nebo tak něco. A co teprve takové italské jídlo, fuha.. Příští rok mám v plánu navštívit právě Řím, tak proto tento plakát. 

Vlastní foto

Jsem ráda, že mám doma obrazy, které mi hlavně připomínají moje sny a věci, které mě dělají šťastnou a o to víc si ten pohled na ně užívám. Za chvílí tady máme Vánoce a já vás tímto chci možná malinko pobídnout, že je to vhodné jako hezký dárek. Mě osobně by toto velice potěšilo pod stromečkem nebo na narozeniny. Já si na e-shopu najdu vždy něco, co je mi blízké. Jako hladový pisálek se v tomhle útulném bytě plných obrazů cítím velice dobře. 

Tahle spolupráce mě velice těší a hlavně ten skvělý přístup. Takže VELKÉ DĚKUJU. Doufám, že si něco vyberete i vy a budete mít taky takovou velkou radost jako já. 

 A samozřejmě máme i pro vás malé překvapení a to slevový kód K45CV. Platí 15.10.-21.10. Je to 45% sleva na všechny plakáty (neplatí pro kategorii Kolekce umělců) Nelze kombinovat s jinou slevou.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Krásné plakáty!! Ty citróny by se mi barevně hodily do předsíně, mám tam takový žlutý taburet. Ale potřebovala bych v bytě víc místa. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju. Ale trvalo to opravdu dlouho než jsem vybrala ty správné, dávám si záležet hehe :D A s tím místem souhlasím, taky bych potřebovala další místnost.

      Vymazat
  2. Posterstore má opravdu boží plakáty. Vybrala sis moc hezké a určitě se ti do interiéru budou skvěle hodit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem velice spokojená :) určitě si v budoucnu pořídím další. Zatím ještě tedy nejsou všechny pověšené, ale snad časem! Děkuju

      Vymazat

Like us on Facebook