Vystavte si své vzpomínky - tipy na dárky!

:) Ahojte, Dostala jsem příležitost udělat si radost, a v rámci spolupráce s Tiskařík si objednat nějaké produkty. V minulosti jsem už s to...

:)
Ahojte,

Dostala jsem příležitost udělat si radost, a v rámci spolupráce s Tiskařík si objednat nějaké produkty. V minulosti jsem už s touto firmou spolupracovala a byla jsem spokojená, takže vás rovnou přesměruju na svůj předchozí článek (zde).

Já osobně jsem si zamilovala hlavně jejich hrnečky. A proto nechyběli ani teď. Nechala jsem si je tisknout s vlastním návrhem, ale můžete si tam klidně už nějaký vybrat. Vybírat si můžete z více druhů hrnků. Mají tam skleněné, latte (velký, malý) plechové a nebo klasické. Já si vybrala dva plechové a jeden malý latte. Je pravda, že plechový hrnek je oblíbený hit trampů a tuláků, jak se píše na webu, protože já si bez něj nedokážu představit žádný výlet do přírody. 

Objednala jsem si ho už i minule a je super, že si ho můžete třeba zaháknout o batoh, protože je malý, praktický a nerozbije se, takže při pohybech jako Lara Croft mám jistotu, že tam můj plecháček stále je. Co se týče kvality, tak potisk je detailní a ostrý. Při výběru fotografií vám to ukáže pokud je fotka nekvalitní, takže se nemusíte bát. 

Můj oblíbený horor Vřískot a citróny, které miluju!

Dárek pro kolegyni z práce. Vlastní design! :)

Minulé Vánoce jsem rodinu překvapila fotokalendářem. Vytvářela jsem konkrétně nástěnný klasický kalendář (měsíční na výšku), ale zvolit si můžete jiný. Byl to boj vybrat jen určitý počet fotek, protože jsem tam nejradši chtěla dát všechny. Myslím, že jsem klidně mohla něco vyhrát za nejoriginálnější dárek, protože všichni byli unešeni. Připomněla jsem jim spoustu hezkých momentů a bylo to dojemné. Je to hezký a velmi osobní dárek. 

Teď jsem si nechala udělat roční kalendář, kde jsem dala takovou rodinnou fotku. Moje máma se akorát přestěhovala a k tomu všemu má narozeniny, tak si myslím, že to bude hezký doplněk do kuchyně.


A jako poslední fotoobraz na výšku v rozměru 30x40. Fotka je z dovolené v Římě, kde jsem byla s bratrem. Mám se svým bráchou hezký vztah a oba milujeme cestování. Je to vlastně taky překvapení pro mou mámu k narozeninám. Fotoobraz je opravdu kvalitní a vypadá to nádherně. A jak to tak sleduju na té stěně, tak mám chuť si ho nechat. A jak si můžete všimnout z fotky, tak jsem docela blázen do obrazů a tohle byl můj první 
fotoobraz a rozhodně ne poslední.

<3

Dodání bylo velmi rychlé, takže pokud nutně potřebujete nějaký hezký dárek, který pohladí na duši, tak doporučuji z vlastních zkušeností a reakcí svých blízkých. Taky jsem si všimla, že je tam nová rubrika svatební portál. Možná je tam déle, ale pro mě je nová. Já teda žádnou svatbu v blízké době neplánuji, ale jak jsem tam nahlédla, tak mám chuť si udělat svatební oznámení jen sama pro sebe. 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Podobné osobní výrobky se mi moc líbí, sama jsem příteli nechala udělat pexeso s našimi fotkami :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova10/14/2023

      Pexeso je skvely napad! 🧘🏼‍♀️

      Vymazat
  2. Jé, tak o této stránce slyším poprvé :-) Moc krásný nápad a hnedle jsem se tam podívala na ty hrníčky a určitě něco vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé tipy na dárečky, za chvilku se mi budou hodit, jelikož dost kamarádů ale i členů rodiny slaví koncem léta. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova10/14/2023

      Vzhledem k tomu, kdy odpovidam na komentar, to bude i krasny darek treba na vanoce😀😊

      Vymazat

Like us on Facebook