be that girl

🌺🍋 Ahojte , Mám ráda články na téma sebeláska , protože v momentě kdy ji máte a prožíváte můžete kompletně změnit svůj život. Myslím to, t...

🌺🍋

Ahojte,

Mám ráda články na téma sebeláska, protože v momentě kdy ji máte a prožíváte můžete kompletně změnit svůj život. Myslím to, tak že si začnete užívat čas sám se sebou, nebojíte se podnikat nějaké akce sami a pečujete o sebe. Na tomhle procesu je potřeba pracovat nebo aspoň u mě to tak bylo. Kdysi moje plány doslova záviseli na rozhodnutí druhých lidí, protože jsem neuměla nic podniknout sama a vždy jsem se musela přizpůsobit. Naštěstí už tomu, tak není a já bych klidně procestovala celý svět sama. (ale furt to chce trošku víc odvahy).

Miluju být ženou.

Líbí se mi, jak teď ženy doslova vládnou. Vídám často videa právě o úspěšných ženách a naprosto to miluju. Některé z nás jsou křehké a citlivé. Můžou nás potkat zlé časy a zlomit na milion kousíčku, ale jsme schopně po sobě všechny ty kousíčky posbírat a dát dohromady. V dnešní době jsou ženy samostatné a ambiciózní což je velký úspěch, protože kdysi tomu tak nebylo. Žena co má vize a jde si za tím co opravdu chce je podle mě nepřemožitelná, hehe.

Víte co je pro mě, tak úžasného, když mám ráda sama sebe? 

Že nepotřebuju nikoho k tomu, abych mohla cestovat nebo být šťastná. Vždy jsem se honila za dokonalým partnerem a všechny tyhle věci jsem chtěla podnikat s ním, jenže se mi nikdy nedařilo někoho najít a když už jsem našla byla to chyba. Mám rodinu a přátele, kteří sice občas neplují po stejné vlně jako já, ale vždy mě čekají na břehu. Mám být za co vděčná, protože teď mám život o kterém jsem před pěti lety snila.

Jsem ráda, že už se tolik nehoním za láskou a věnuju se svým věcem. Miluju, jak je život rozmanitý a každý den je nový start začít něco skvělého. Přála bych každému tohle uvědomění co potkalo mě, protože až se za dvacet let otočíte za svým životem, tak chcete být pyšní a ne smutní z toho, co všechno jste neudělali kvůli tomu, že jste si dostatečně nevěřili. 

Začala jsem číst spoustu knih a asi jsem si nikdy neužívala čtení, tak jako právě dnes. Možná je to i tím, že bydlím sama a mám u toho takové to své pohodlí. Udělám si svůj oblíbený čaj, zalehnu na pohovku a prostě čtu. Připomnělo mi to mojí úchylku s časopisy. Prostě si ráda kupuju časopisy s krásným obalem jako ozdobu na stůl, ale nikdy je nečtu. Máte to tak taky někdo? 

Jo tak přesně tyto časopisy nečtu.

Objevila jsem krásu spodního prádla. Zamilovala jsem si spodní prádlo s podvazky. Občas, když mám nějakou slabou chvilku, tak místo poslechu Taylor Swift zapnu TikTok a tam na mě vykoukne video s nějakou slečnou, která právě rozjela svůj obchod se spodním prádlem. Jednou si koupím spodní prádlo a už to na mě vyjíždí pořád. I když s nikým nechodím, tak miluju nosit krásné prádlo. Můžu jít klidně jen do krámu pro rohlíky, ale pod oblečením mám nádherný krajkový set, který prosí o to, abych se všem v obchodě ukázala. 

A ano opravdu jsem začala poslouchat Taylor Swift. Nikdy jsem nepatřila k jejím fanouškům a její hudba mi nic neříkala. Jenže při budování mého nového já si nějak Taylor ke mě našla cestu. Většinou mi dělá společnost při mé skin-care rutině nebo právě při psaní - vlastně hrála téměř celou dobu, co jsem psala tento článek. 



You Might Also Like

1 komentářů

  1. Anonymní6/11/2023

    Také miluji prádlo a také si ho kupuji hlavně pro sebe :) Žena se má cítit sebevědomě a sexy :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook