𝗺𝗮𝗻𝗶𝗳𝗲𝘀𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘁𝗮𝗹𝘆 𝗶𝗻 𝗽𝗿𝗲𝘁𝘁𝘆 𝘀𝘂𝗻 𝗱𝗿𝗲𝘀𝘀𝗲𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗼𝗳 𝗺𝘆 𝗹𝗶𝗳𝗲

<3 Moje láska k Itálii je doslova neprůstřelná.  Myslím si, že za to můžou rodiče, protože od malička jsme jezdívali do takové italské v...

<3

Moje láska k Itálii je doslova neprůstřelná. 

Myslím si, že za to můžou rodiče, protože od malička jsme jezdívali do takové italské vesničky, kde žila od taťky kamarádka Laura - říkáme ji teta Laura. Pronajímá tam domy na dovolené. Vždy jsme měli ten stejný dům a vedle nás žila "nonna" (babička) která mi vždy nosila mandarinky a nektarinky. Bylo by krásné ji zas vidět.

Upřímně v mém věku, jak jsem tam byla jsem toho moc podnikat nemohla, protože mě naši samotnou na pláž pouštět nechtěli, takže jsem byla závislá na nich. A letos po několika letech tam opět jedeme a já jsem nadšená, protože teď když je sestra starší a obě máme řidičák je to pro nás výhra a můžeme se jet podívat na městečka mimo vesničku. 

Udělala jsem pro ségru a jejího přítele prezentaci, kam všude se chci podívat a co chci vyzkoušet za jídlo a jaké památky musíme vidět. Je mi trochu smutno z toho, že vlastně budu jediná bez partnera, ale třeba se mi připlete nějaký Ital do cesty. Mimochodem viděli jste film Jíst, meditovat a milovat? Je tam krásně vyobrazena Itálie a já ten film zbožňuju.


A co se týče jejich jídel, tak já doma nevařím nic jiného. Až budu mít jednou manžela, tak nebude mít jen italskou domácnost, ale taky to nejlepší italské jídlo. Abych řekla pravdu myslím si, že Itálie je pro mě takové bezpečné místo, kde se cítím prostě dobře. Chvílí jsem dokonce uvažovala, že tady v Česku všeho nechám a odjedu si žít svůj život zrovna tam. Ale to je takové složité rozhodnutí, které nelze udělat ze dne na den, nebo možná jde, ale na to nejspíš nejsem dostatečně šílená. 

Dle mé prezentace máme v plánu jet na tyto místečka :

Ferrara Bologna Ravenna Venice

A zakončit to chci v zábavním parku Mirabilandia. Budeme v Itálii přesně deset dní, takže mám deset dní na to si najít manžela. Držte mi palce.

Chtěla bych letos stihnout ještě Miláno, protože jak jsem tam byla minulý rok, tak jsem načerpala tolik inspirace co za dlouhou dobu ne. Moc se mi líbil i Řím s bráchou, ale tím si letos nejsem tak jistá. 

Máte taky nějaký svůj oblíbený stát, který milujete tak jako já?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Zrovna v Itálii žije hodně čechů, to by nemělo být tak těžké, se tam přestěhovat. :) Jeden čas mě taky lákala, ale spíš venkov. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernová5/27/2023

      To je pravda. Čechů je tam dost🤓a venkov je krásný, taky by se mi to líbílo.

      Vymazat
  2. Tak ať se ti na dovolené líbí a užiješ si ji podle svých představ :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já toho ještě moc nenacestovala, takže těžko říct. Hodně dobře jsem se cítila v Anglii a Itálii budu zkoušet letos na přelomu srpna a září v podobě Říma :-D v minulosti jsem tam byla se školou v Portu san Giorgiu, ale to byl úplně jiný typ cestování bych tak řekla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernová5/27/2023

      Ahoj,
      Tyjo Anglie mě taky láká, ale nejlépe v podzimním období🤓a Itálii si určitě zamiluješ🥰musíš vyzkoušet všechny italske specialitky!😁

      Vymazat
  4. Anonymní6/11/2023

    Držím palce ať vše vyjde a Itálie je v pohodě, jsou tam často i levné a dostupné letenky. Jinak když mluvíš o té italské domácnosti, tak my dneska a včera, ne že bychom se hádali, ale máme italský víkend - obě lasagne a oběd pizza :D YUMMY

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook