𝐭𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢𝐞 𝐡𝐮𝐝𝐛𝐨𝐮🎶

🧘🏼‍♀️   Ahojte🙋🏼‍♀️ Dlouho jsem přemýšlela zda má cenu takový článek vůbec napsat, ale třeba to má někdo podobně jako já . Nejsem vždy p...

🧘🏼‍♀️

 Ahojte🙋🏼‍♀️

Dlouho jsem přemýšlela zda má cenu takový článek vůbec napsat, ale třeba to má někdo podobně jako já. Nejsem vždy pozitivně naladěna - někdy jsou dny, kdy se něco nedaří a jsem z toho smutná. Bydlím sama, takže nemám doma nikoho ke komu bych se mohla přitulit, když se tohle děje a určitě hned nevolám své rodině nebo blízkým, protože to není nic "velkého". 

Pomáhá mi hudba. Mám svého oblíbeného interpreta a to je Machine Gun Kelly a někteří mí kamarádi by vám potvrdili, že jsem možná až posedlá, ale pravda je tak trošku někde jinde. Právě v těch momentech, kdy se cítím špatně, sama nebo cokoliv, tak je tu se mnou právě on skrz hudbu. 


Je to zvláštní
, že člověk, který ani neví, že existuju mi pomohl přejít ty nejtěžší mosty v mém životě. Není to tak, že bych se neměla komu svěřit, ale tohle je pro mě ta jednodušší cesta, jak se z toho chvilkového špatného stavu dostat. Je v podstatě takový můj záchranný člun.

Každopádně není to jen o smutku. Jeho hudba je se mnou i v těch hezkých momentech, které se udály v mém životě a za to jsem strašně vděčná, protože si celkově bez hudby svůj život nedokážu představit. Vždy byl mou velkou inspirací za mými sny a díky němu se snažím jít za tím vším ať to stojí co to stojí.

Vlastně to je i důvod proč jsem si pořídila nové sluchátka (AirPods Max) od Apple. Jedná se poměrně o drahou záležitost a ještě jsem ani neměla odvahu to říct rodině, co za sluchátka jsem si vlastně pořídila. Já jen, že mám hudbu tak ráda, že jsem ji potřebovala slyšet ještě v lepší kvalitě. Možná jsem za tu cenu čekala něco víc, ale i tak je to perfektní a nelituju. Celkově design hodnotím 10/10 a kvalitu 9/10. Má to spoustu vychytávek a můžete si na sluchátka dokoupit různé kryty. 

Ano už jsem si stihla polepit obal.

Určitě si za ty peníze můžete koupit spoustu lepších věcí nebo něco jiného, ale pracuju a docela dost, tak jsem si řekla, že si zasloužím nějakou větší radost a tady to je. Jsem ráda, že jsem do toho šla, protože jsem dlouho váhala a projela snad tisíc recenzí než jsem ten nákup vůbec uskutečnila. Nakonec jsem si řekla takovou tu klasickou frázi, kdy se člověk nechce cítit blbě a to je "žijeme jen jednou". No mělo to v tu chvílí něco do sebe.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Také ráda poslouchám hudbu. Ať už mám dobrou nebo špatnou náladu, vždy jsou tu některé písně, co vylepší smutkné okamžiky a ty hezké posunou na ještě vyšší level.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernová5/27/2023

      Čteš mi myšlenky!😊

      Vymazat
  2. Ahoj, já v tomhle poslední dobou používám spojení: A co by ne? Takže co by sis je nekoupila, když jsi je chtěla :-D Já mám teď taky nové sluchátka, oboje bývalý mě opustily. Jedny se nakonec povedlo opravit, ale jsou z nich už pouze sluchátka domácí a já sluchátka mám jak druhou ruku. Pořídila jsem si nejnovětší model bezdrátových Sony v krásný pomněnkově modrý s 360° audio zvukem. Jsou famózní a stály zhruba jako moje měsíční útrata za kosmetiku :-D ale dá se přes ně i skvěle volat = využívám je i v práci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernová5/27/2023

      Ahoj, ah kéžby to bylo tak jednoduché!😁taky mám jedny domácí - jedno sluchátko skoro nehraje a druhé podle toho, jak mám zrovna kabel. A na Sony jsem koukala! No pro hudbu cokoliv!😁

      Vymazat
  3. Hudbu jako terapii vnímám také, vždy mě dokonale pročistí mysl a zrelaxuju se. :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook