𝐦𝐲 𝐭𝐨𝐩 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐲 𝐬𝐤𝐢𝐧-𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐫𝐨𝐮𝐭𝐢𝐧𝐞🧘🏼‍♀️

<3 Ahojte🥑🙋🏼‍♀️ ,  Chci vám představit své oblíbené produkty, které používám na pleť. Každý z nás má jinou pleť a občas je to boj nají...

<3

Ahojte🥑🙋🏼‍♀️

Chci vám představit své oblíbené produkty, které používám na pleť. Každý z nás má jinou pleť a občas je to boj najít ten vhodný krém, který bude ideální. Nikdy jsem neměla nějaké velké problémy s akné - možná až v pubertě se něco málo objevilo, ale teď je to možná maximálně před mými dny. Zásluhu mají na tom mají právě tyto produkty.

<3

Weleda Skin Food Light

Nesmějte se, ale viděla jsem jak Hailey Bieber používá tenhle krém na tiktoku a řekla jsem si, že ho prostě musím zkusit. Díky němu se ji ta pleť, tak příjemně leskne. Než jsem si ho koupila, tak jsem si přečetla spoustu recenzí a je to tak 50/50. Někomu to prostě sedí a někomu zase ne, to je normální. A mně padl dokonale! Je skvělý hlavně na suchou pokožku a to já v zimě prostě mám. Stačí opravdu málo, je dost mastný. Používám ho i na krk, ale můžete si ho nanést všude, kde to máte suché. Za 30ml jsem v DM zaplatila cca 150Kč, ale možná to online seženete levněji. 

 Kiehls : Ultra Facial Cream

Od této značky používám produkty už několik let a především díky svého bráchy, který je věrný zákazník a o všech novinkách mám od něj vždy přehled. Tahle značka má i bohatou historii pokud vás to zajímá trošičku blíže, tak vše najdete na jejich oficiálních stránkách. Tohle je jeden z mých oblíbených produktů hlavně na léto. Hydratuje, není mastný a krásně se vstřebává. Krém je složený ze skvalanu (výtažek z oliv) a ledovcového glykoproteinu získávaného z mořského ledu. Cena se pohybuje od 540Kč-1590Kč. Je to sice dražší záležitost, ale v tomto případě se vyplatí investovat.

Midnight Recovery Concentrate 

Možná právě díky tomuhle oleji vypadám stále na 15 let. Člověk by si občas přál nějaký zázrak, který se stane přes noc a vaše pleť ráno bude dokonalá a svěží, tak právě takový účinek mám u tohoto séra. Používá se před spaním a stačí opravdu pár kapek. Sérum zlepšuje vzhled pleti trpící nedostatkem spánku po dobu až 30 dní. Sérum je 99,8% přírodní a podporuje regeneraci přes noc, zatím co vy spinkáte. O každém produktu si můžete přečíst, vše máte krásně popsané. Já jsem moc spokojená - používám ho jen někdy a nikdy nezklamal. Za mně je skvělý i na nějaké drobnější akné. Cena je od 760Kč-2030Kč.

THE ORDINARY Niacinamide 10% + Zinc 1%

Nebudu lhát hlavní důvod koupě tohoto séra bylo to velké halo kolem a já to prostě potřebovala zkusit. Za mně určitě super a klidně bych koupila znova. Sérum používám většinou večer - konzistence mi trošičku připomíná hlemýždí maz. Po zaschnutí je ta pleť vyhlazená a taková .. meh jako kdybyste měli zaschlou masku na obličeji. Ráno po umytí ji mám opravdu hladkou a příjemnou. Niacinamid (vitamin B3), vysoce koncentrovaný (10%), snižuje výskyt skvrn a rozšířených póru. Tato kombinace obsahuje také zinečnatou sůl, která pomáhá regulovat produkci kožního mazu. Cena je 175 Kč

S žádnou z výše uvedených značek nemám žádnou spolupráci. Produkty opravdu ráda používám a dále budu, proto jsem tohle chtěla poslat i dál - pokud někdo třeba shání něco opravdu kvalitního na pleť nebo prostě neví. Máte s nějakým zmíněným produktem zkušenosti? 😊

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Anonymní4/10/2023

    Od Kiehls jsem snad ještě nic neměla. Určitě v budoucnu vyzkouším.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernová5/27/2023

      Určitě!🥰nebudeš litovat.

      Vymazat

Like us on Facebook