3 filmy, které vám dodají sebevědomí🤍

💟 Ahojte , Kdysi jsem patřila mezi lidi, kteří věčně nebyli s něčím spokojení a na ostatních hledali nějaké chyby. Tohle právě dělají lidi,...

💟

Ahojte,

Kdysi jsem patřila mezi lidi, kteří věčně nebyli s něčím spokojení a na ostatních hledali nějaké chyby. Tohle právě dělají lidi, kteří sami se sebou nejsou dostatečně spokojení a většinou nemají ani to sebevědomí. Důvodu může být mnoho proč člověk nemá sebevědomí a nevěří si. Ačkoliv se to může zdát jako maličkost, ale já třeba neměla dostatek sebevědomí, když jsem nebyla opálená😃ale rozhodně by se našlo více faktorů, které mi bránily se nějakým způsobem vnitřně rozvíjet.

Naštěstí jsem brzo pochopila, že vlastně na mě není nic špatného a že jsou možná nějaké věci, které na sobě nezměním, ale to neznamená, že budu nešťastná a shazovat jiné lidi, protože vypadají lépe. Vnitřně se cítím skvěle a tohle je ten velký spouštěč, který vám pomůže s vaším sebevědomím. Samozřejmě můžete vypadat naprosto dokonale, ale pokud se uvnitř cítíte jako hovno a jste zlí, tak to jde vidět i na vašem vzhledu bez ohledu na to, jak jste krásní.

Proto jsem si pro vás připravila tři své oblíbené filmy, které mi vždy dodají sebevědomí nebo se prostě díky nim cítím lépe. 

Jsem božská 💗

Naprosto miluju! Renee naše hlavní hrdinka je trošku při těle a její sebevědomí je doslova na bodu mrazu. Pracuje pro kosmetickou firmu a kancelář má někde ve sklepě. Jednoho dne možná díky bohu spadne z rotopedu ve fitku a je to den na který nikdy nezapomene. Praští se dvakrát do hlavy a po probuzení zjistí, že je vlastně neodolatelná, překrásná ... Prostě přesně taková jaká vždy chtěla být. Co se týče vzhledu, tak se vůbec nic nezměnilo, Renee je ve skutečnosti jediná, která se takhle vidí. Její život se otočí vzhůru nohama a najednou všechno vychází, tak jak má, když se její sebevědomí náhle zvýší. Doporučuju!


Jak přežít single🧘🏼‍♀️

Tady se protíná trošku více příběhů, ale ve finále skvělá myšlenka. Nebudu tady charakterizovat každou postavu a z traileru se něco málo dozvíte .. Já to jen zkusím popsat vlastními slovy. Spoustu lidí se neúprosně snaží najít svou pravou lásku až zastíní všechno ostatní kolem a neuvědomí si, že i samota může prospěšná a že i to je někdy potřeba, abyste se posunuli dál. Pak je tam i zase krásně ukázáno, jak k některým lidem láska přijde sama, ale nejsou schopni ji přijmout. 


Jíst, meditovat, milovat🍝

Ani nevím proč jsem tenhle film nedala jako první, protože tento je nejlepší ze všech. Tady se taky protíná více věcí a ani nedokážu popsat, jak moc pro mně tento film znamená. Liz se snaží najít sama sebe a riskuje proto vše..Občas musíte prozkoumat různé kouty světa abyste se našli. Ochutnat pravou Italskou pizzu, naučit se jak mluvit řečí těla a nebo si dát meditaci na Bali. V tomhle filmu je velká naděje, protože život je fakt nádherný a tady to vidíte. 



K tomu abyste se cítili dobře a sebevědomě není potřeba žádný film, ale lehké postrčení nikomu neuškodí. Vím, jak moc sebevědomí dokáže ovlivnit spoustu věcí. Nebojte se lidem ukázat jací opravdu jste, buďte takoví jací chcete být a milujte to

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Anonymní2/23/2023

    Ten poslední film jsem ještě neviděla, předchozí 2 mě tolik nezaujaly.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernová2/24/2023

      Ten poslední je ze všech nejlepší, tak možná ten zaujme😊

      Vymazat
  2. Anonymní4/10/2023

    Už dlouho chci vidět Jíst, meditovat, milovat. Prý to stojí za to :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook