22

<3 Tohle je můj narozeninový den (20.1.). Sama sobě přeju hodně úspěchů a konečně dopsanou knihu. Asi až teď jsem si uvědomila, že o...

<3
Tohle je můj narozeninový den (20.1.). Sama sobě přeju hodně úspěchů a konečně dopsanou knihu. Asi až teď jsem si uvědomila, že opravdu stárnu a je třeba opravdu fakt zapracovat na svých snech. Sice můj vzhled říká, že je mi 18, ale asi to tak nebude navěky. A co jsem se vlastně za 22 let naučila?

Že nikdy není pozdě začít žít lépe a na úřady musím chodit prostě sama. Naučila jsem se toho za tu dobu opravdu hodně, mám za sebou a snad i před sebou krásné chvíle, ktére budou vždy obrazem mého života. Necítím se nějak staře, naopak mi všichni říkají, že je to krásný věk. Já vám teda nevím, ale pro mě bylo úžásné období, když mi bylo 15. Žádné starosti a už vůbec nebyla nutnost být denně na sociálních sitích. Bohužel doba se mění a někteří lidé s ní.

Doufám, že v životě dokážu jednou velké věci a jednou se na mě bude vzpomínat. Eh, možná to zní jakoby jsem se loučila, ale tak to není. Až si tohle budu za rok číst, tak doufám, že to bude z mojí jachty někde na pobřeží Pacifiku.

Narozeninová novinka.

Nastoupila jsem do nové práce a je toho opravdu moc. Pracuju pro značku Levi's v Ostravě (Outlet Moravia). Prodejna se otevírá 23.1.2019 takže určitě doražte, čekají na vás opravdu krásné kousky za super ceny.V prodejně vše chystáme a už je toho na všechny hrozně moc, protože se skoro nezastavíme, ale určitě to za tu dřinu bude stát. Byla jsem na školení ve Znojmě, kde jsem byla se super holkama, takže zatím je podle mě vše na dobré cestě. :) Možná o tom napíšu článek zvlášť.

A vůbec chci poděkovat všem, kteří mi popřáli. A hlavně samozřejmě svému příteli, který mi udělal nádherný narozeninový dort. <3 Jsem strašně moc vděčná za to jaký život mám a s kým ho sdílím.

Krásný zbytek dne,
s láskou Karin
Nejlepší dortík.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Dodatečně všechno nejlepší přeji! Mě 22 čeká taky a to v květnu... Přátele a celkově všichni mi typují takových 16-17, ale v obchodech už po mně naštěstí občanku nechtějí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Navždy mladé" haha :D Na druhou stranu je to super a děkuju!

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší k narozeninám! :) A hodně štěstí v nové práci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! ♡ Doufám, že v práci se bude jen dařit :)

      Vymazat
  3. Také mě to za pár dní čeká a přeji dodatečně vše nejlepší :)
    Typ těchto článků mám ráda, alespoň se o tobě můžeme něco dozvědět. Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ti přeju dopředu už taky vše nejlepší! :) Ať se ti daří! A děkuju, jsem moc ráda že se článek líbí.

      Vymazat

Like us on Facebook