Nová práce.

Unsplash a vlastní úprava V předchozím článku jsem zmiňovala, že jsem nedávno nastoupila do nové práce. Konkrétně na prodejní asistentk...

Unsplash a vlastní úprava
V předchozím článku jsem zmiňovala, že jsem nedávno nastoupila do nové práce. Konkrétně na prodejní asistentku v Levi's. Myslím, že většina z vás tuhle znáčku zná. Je známá především džínama 501, které jsou pro mě opravdu ikonické se vším všudy. Možná to nevíte, ale džíny 501 Marlon, jsou poctou herci Marlonu Brandovi, kterého já opravdu obdivuju. V roce 1953 měl premiéru film o rebelovi v denimu s názvem ,,Divoch", který se promítal v kinech po celé Americe a zářil v nich právě Marlon. Každý kluk po shlédnutí tyhle džíny musel prostě mít.

Naše prodejna.
Jsem opravdu ráda, že jsem do téhle práce nastoupila, protože ještě před třemi měsíci jsem byla přesvědčená, že už prodavačku prostě dělat nebudu. Na tomhle všem bylo super, že se prodejna teprve otevírala, tím pádem jsme všichni nováčci. Já byla ještě před otevřením na školení, které bylo skvělé. Poznala jsem milé holky a viděla Znojmo.

Naše prodejna se nachází v Ostravě / Outlet Moravia. Jsme tedy outletový obchod, takže u nás najdete slevy po celý rok a musím vám s rukou na srdci říct, že jsou to opravdu velké slevy. Sice je tohle nákupní centrum trochu z ruky, ale myslím, že to za to stojí.

Konečně jsem se naučila brát si obědy do práce s sebou. Vždycky jsem si zašla do Burger Kingu nebo KFC, ale už mě to nebaví, nechutná a leze to do peněz. Máme tady taky Costu, mají tam skvělý dortík, ale za tu předraženou cenu 75,- opravdu nestojí. A ještě takový mrňavý.

A to je ten dortík.
Jsem ráda, že mi tahle práce zatím vychází. Mám už měsíc za sebou, tak uvidíme. Celkově je mi tam mezi tím kolektivem opravdu dobře. Přítel mě stále podporuje, tak to jde ještě lépe. Knihu stále píšu a svého snu stát se spisovatelkou se jen tak nevzdám. Je mi už 22 měla bych se asi snažit víc. Každopádně jsem momentálně opravdu šťastná a brzy se chystám na první lekci jógy, takže o tom udělám zvlášť článek. 

S láskou,
Karin.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Práci ti závidím, ale nechodí tam málo lidi? co jezdím kolem, tak tam moc aut nevidim. :) ale At se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych ti řekla pravdu je to jak kdy. Někdy je to fakt šílený, že občas není co dělat, ale o víkendu nemáme skoro ani pauzu :D A děkuju, nápodobně.

      Vymazat
  2. Gratuluji ti k nové práci :) konečně člověk, kterého práce baví :) více takových lidí. Nemám ráda v obchodech otrávené asistentky. Chápu, každý nemá denně skvělý den, aby měl denně úsměv od ucha k uchu, ale občas to není jen o dni, ale opravdu o asistentkách, které jsou ze své práce otrávené. Přeji ti mnoho štěstí, ať tě tvá práce baví!! Jinak moc hezky jsi sepsala článek, parádně se četl :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle je opravdu moc milý komentář, moc mě potěšil :) Děkuju. Někdy je to opravdu o nervy, ale jsou horší věci a já jsem vděčná i za tohle. Měj se krásně!!!:)

      Vymazat
  3. To jsem rád, že vám to vychází. Já nedávno hledal práce Ostrava a byl jsem rád, že jsem se na přechodnou dobu dostal do jednoho skladu, kde jsem přerovnával zboží. Prostě ty nabídky nebyly. Potřeboval jsem jen překlenou jedno období, zhruba tříměsíční, než se uvolní místo v práci, kde jsem teď. Ale zase mi ego nedovolilo, abych šel na Úřad práce.

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook