Playlist 2019

Unsplash a vlastní úprava Opět je tu článek s mými oblíbenými songy! Takže vám dám v podstatě poslechnout kousek své duše.    Poslouch...

Unsplash a vlastní úprava
Opět je tu článek s mými oblíbenými songy! Takže vám dám v podstatě poslechnout kousek své duše.    Poslouchám všechno možné, ale kdysi jsem měla jen jeden oblíbený žánr a nic jiného jsem prostě neposlouchala. Čím jsem starší tím víc se mi líbí tak nějak všechno. Tak se pohodlně usaďte a poslechněte si něco :) 

Halsey - Without Me

Abych řekla pravdu nikdy jsem Halsey moc neposlouchala, ale tak rok zpátky jsem si stáhla album Badlands a věděla jsem, že ona je ta pravá. Takže jsem do Halsey zamilovaná. Text písničky mě naprosto pohlcuje a pouštím si ji snad všude. Tohle video se mi líbí asi nejvíc, potom můžete najít ještě jedno s příběhem. HALSEY MILUJU TĚ. :)


Paramore - Cover Drake's Passionfruit

Tuhle kapelu poslouchám cca už od mých patnácti a navíc zpívá písničku od mého oblíbeného interpreta Draeka. Pamatuju si, že jsem chtěla mít stejné vlasy jako ona z videa That's What You Get a navíc mám díky písničce Hate To See Your Heart Break krásné vzpomínky na Řecko. Takže mě tahle kapela doprovází v podstatě půlku mého života.


Lauv / Troye Sivan - Im so tired 

Taky máte někdy chuť prostě vypadnout? Když vidím klip od téhle písničky mám chuť se na hned sbalit a jet daleko. Udělat si nějaký cool trip na který budu vzpomínat do konce života. Sice tam můžete slyšet "chci jít domů", ale určitě tím chce říct "jedu hodně daleko".


Bring Me The Horizon - Medicine

Oliver Sykes byl vždycky mým oblíbencem a nové album Amo se opravdu povedlo. Je to něco jiného  než na co jsem zvyklá, ale je to příjemná změna a mě se líbí. Tuhle kapelu miluju a těším se až někdy budu mít možnost jít na jejich koncert, tak snad někdy! :)


Paulie Garand - Harantstrasse

Tohle je moje srdcovka z alba DANK. Líbí se mi album celkově, ale tuhle mám opravdu ráda. Je to moje parťácka písnička v autě na cestách a při nočních procházkách. Myslím, že Pavel by byl hodně dobrý spisovatel. Občas mu závidím, jak krásně umí popsat svůj život.



You Might Also Like

13 komentářů

  1. Halsey je super! Vlastně jsem si jí ale všimla až tento podzim, no nevadí.
    Paramore ještě zpívají? Jsem o nich neslyšela už léta. Ale byla to má nejoblíbenější kapela, když jsem byla v deváté třídě na základce.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsi asi snad desátá, co se mě ptá a diví se že Paramore ještě zpívájí :D Myslím, že minulý rok byli i v Ostravě. :)

      Vymazat
  2. Tak kromě PG(už mě jeho hudba moc neba) poslouchám to co ty! Halsey se mi už stylem hudby poslední dva roky hodně líbí, Paramore byla taková ta moje klasika před několika lety, kdy jsem na nich fakt ujížděla a od BMTH jsme se konečně dočkali nových kousků, jako chci na ně na RfP! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám k Pavlové hudbě bych řekla takový osobnější vztah jelikož dává do té hudby víc a zajímají ho věci jako mě. A tím myslím hlavně hvězdy minulosti jako je James Dean, Marlon Brando a další. :) Proto jsem z jeho hudby, tak nějak vždy nadšená a tohle album mě naprosto překvapilo.

      A Paramore miluju a poslouchám dodnes :) A co se týče Bmth, tak chci na ně taky moc jít, ale bohužel nevím, jak mi to vyjde :D :( Tak kdoví, třeba se dostanem obě.

      Vymazat
  3. Od Halsey se mi líbí více písničky z jejího prvního alba než tato :) Paramore miluju už od svých 11 let :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se snad líbí od ní cokoliv. Má tak nádherný hlas :) A jsem ráda, že je tu tolik milovníků Paramore!

      Vymazat
  4. Halsey tiež zbožňujem, už od jej prvých pesničiek aj po tie terajšie :) Without me je skvelá skladba, jeden čas som ju počúvala vkuse :D Zvyšné z tvojho playlistu som asi ešte nepočula, musím to napraviť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Halsey jede! :D
      A pokud budeš mít čas poslechni :) Třeba se ti zalíbí. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Supeeer playlist :) všechny písničky jsem si dala do "přehrát později" a jakmile bude chvilka času, nálady, tak si je pustím :) pustila bych si je hned, ale teď mi tu hraje jedno rádio a na něm má oblíbená písnička, hihi.. :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:) Chápu,klidně pak pisni jak se líbíly! Krásný zbytek dne.

      Vymazat
  6. Paramore a Paulie mě teda těmito písničkami nezaujali. A ty ostatní jsou takové "na jedno brdo". Takže tady tentokrát nic pro mě. :)

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook