Moje Vánoce

Unsplash a vlastní úprava Tyto vánoce byly obvzlášť speciální, protože jsme je slavili v novém bytě. Abych to upřesnila, tak se máma př...

Unsplash a vlastní úprava
Tyto vánoce byly obvzlášť speciální, protože jsme je slavili v novém bytě. Abych to upřesnila, tak se máma přestěhovala do nového bytečku. Já bydlím s přítelem v Ostravě, ale slavit stědrý večer s rodinou je prostě tradice. Podle mě jsou tyhle chvíle opravdu důležité.

Pár dní před stědrým dnem dorazil brácha z Prahy, tak jsme se dali do vánočního uklízení. Bylo toho celkem dost a brácha se skoro nezastavil, chtěl ať je to doma opravdu nádherné a taky se mu to povedlo. Brácha se v tom vyžívá.

A tohle byl náš stromek v našem novém bytě! :)
Štědrý den byl opravdu krásný. Asi okolo 16 hodiny jsme vyrazili se ségrou k rodince, která bydlí kousek. Spíš jsme pokecali, dali si dárky a šli domů. Dostala jsem knížku od dědy, kterou asi před dvěmi týdny vydal, takže i s věnováním! :) Byla jsem z toho moc ráda.

Kniha kterou napsal můj nevlastní děda.
Přišli jsme domů, nachystali stůl a dodělali se ségrou řízky. Já ještě balila pár dárků, ségra se poflakovala a brácha ještě něco upravoval. Vánoce jsme slavili já, ségra, brácha a mamka. Bylo hrozně super, když jsme dojedli a uklidili a mohli se konečně vrhnout na dárky!

U nás to chodí tak, že nejmladší sedí u stromku a rozdává dárky. Po jednom samozřejmě, aby nám to rychle neuteklo. Dostala jsem opravdu moc krásné dárky, které si snad ani nezasloužím. Jsem za ně moc vděčná a doufám, že je potěšily ty ode mě. Proto bych vám je ráda ukázala!

Můj brácha hodně cestuje a proto věděl, že vůní od Victoria Secret absolutně nic nezkazí. A Chloé je moje oblíbená vůně, ještě mám moc ráda parfémy od Valentina. Paletka se mi taky hodí a potěšila mě. A co se týče té kosmetické taštičky, tak to jsem byla úplně nadšená, protože 2.1.2019 odjíždím pracovně na 11 dní a proto se mi hodí!


Moje oblíbená kosmetika.
Kosmetiky prostě není nikdy dost! Na mojí cestu se to teď absolutně hodí. Je to maličké a praktické, takže to nezabere ani moc místa. Jsem ráda a krásně to voní. Myslím, že je to antibakteriální gel, sprcháč a to růžovoučké je malinký parfém, který voní překrásně!

<3
Vans boty o kterých už delší dobu sním! Nekupuju si tenisky moc často, mám jich opravdu málo a řekla jsem si, když už jsou ty vánoce. Objednala jsem si je z Vinted a nevlastní taťka mi je zaplatil jako dárek k vánocům. Potěšily mě a jsou opravdu jako nové :) Mám v plánu si v budoucnu pořídit ještě černé, ale uvidíme...

<3 :)
Můj milováný Johnny Depp! Film Cry Baby jsem vám už tady doporučovala a je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů pro ty, kteří neví. Jsem opravdu šťastná, že tohle tričko mám, protože v létě jsem ho viděla v Bershce a neměli mojí velikost. Byla jsem z toho celkem smutná a teď? Ah!

King Cry Baby!
Instax! Vždycky jsem uvažovala jestli si to pořídit nebo ne a jestli se to vůbec vyplatí. Je to krásné a můžete si svoje okamžiky zachovat navždy. Bylo to pro mě velké překvapení, když jsem to dostala. Vždycky, tak nějak tuším, co mě pod stromkem může čekat, ale tohle byl opravdu šok. Chci jen říct, že moc děkuju a mé vzpomínky díky téhle věcičce budou určitě nezapomenutelné!

Děkuju!
Baťůžek na mé dobrodružné cesty! Vybrala jsem si ho sama, ale je to dárek od mamky. Jsem z něho nadšená, protože mě nebaví nosit pořád kabelky. A myslím, že mi to s ním sluší mnohem víc. Celkově se mi tyhle károváné věci líbí, chtěla jsem takové dokonce i kalhoty, tak snad někdy.
Nová láska.
Nechce se mi sem dávát zbytek dárků, tak vám to jen ve zkratce napíšu. Pod stromkem mě ještě čekala nádherná sada značky Rituals, která voní asi jako nebe. Fén, kosmetiku a balení bílé horké čokolády a sadu čajů z Londýna. Od své nejlepší kamarádky jsem dostala super letní hrnek na letní pitíčka, sadu na obočí a voňavé věci do koupele! Za všechny dárky jsem nesmírně vděčná a některé jsem ani nechtěla rozbalovat, protože jsou tak nádherné! 

Jenom bych ještě chtěla napsat, že se nechci těma dárkama nějak chlubit. A nechci, aby se někdo cítíl nějak špatně nebo ošizeně. Mě osobně články tohoto typu celkem baví. Ale jak všichni víme vánoce nejsou o dárkách, hlavně ať jsme všichni spolu! A ať máme tu radost s kým sdílet :)

Krásný zbytek dne! Jo a jak jste vánoce prožily vy?

S láskou,
Karin

You Might Also Like

10 komentářů

  1. velmi pekne darceky, velmi sa mi paci paletka s ocnymi tienmi a to tricko s Johnnym Deppom *.*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc mě potěšily a z toho trička jsem byla mooooc nadšená! :)

      Vymazat
  2. Ja som si tento rok akosi viac uvedomila, že sú tie vianoce čarovné najmä kvôli tomu, že ich môžem stráviť so svojou rodinou. Dostala si veľmi pekné darčeky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám taky tak. Od té doby, co jsem se odstěhovala jsou pro mě jakékoli rodinné sešlosti vzácné. A děkuju! :)

      Vymazat
  3. Bráchu, co se vyžívá v uklízení bych brala taky :D Tvůj děda je úžasný, že vydal knížku :) Celkově si dostala krásné dárky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by z něho byl skvělý designér, protože furt uklízí a něco v bytě přestavuje. Jo je super, vždycky jsem ho po nocích slyšela, jak ťuká do laptopu, ale nikdy by mě nenapadlo, že píše knihu :) A mockrát děkuju!

      Vymazat
  4. Krásné dárečky! To je super, že děda vydal knížku :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Je to skvělé, snad se mi to jednou taky povede :)

      Vymazat
  5. Jéé, byla jsi obdarovaná krásnými dárky :)) Chloe miluji, jako bych tu vůni cítila, achh.. A botky jsou skvělý!

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju,taky jsem z toho pořád nadšená. Chloé je naprosto skvělá!:)

      I tobě krásný i úspěšný rok!:) Měj se krásně.

      Vymazat

Like us on Facebook