Best thing I ever did was believe in myself✨

Ať už si teď procházíte čímkoliv, tak to nevzdávejte . Věřte mi, že znám ty dny, kdy se těžko dýchá a vše co jste milovali dělat vás najedno...

Ať už si teď procházíte čímkoliv, tak to nevzdávejte.

Věřte mi, že znám ty dny, kdy se těžko dýchá a vše co jste milovali dělat vás najednou nebaví. Nejhorší na tom vše je, že když se pak otočíte za tím vším zpět zjistíte kolik jste toho zmeškali a kolik času vám uteklo. Nechci tady znít úplně nějak přehnaně a říct vám, jak moc snadné je nad tím vším mávnout rukou, ale zkuste se jen na chviličku nad tím pozastavit jestli vám to trápení stojí za to, abyste se ošidili o ty krásné chvíle a věci. 

Dlouhou dobu jsem hledala sama sebe a zjistila, že dokud nebudu milovat sama sebe nemůžu se nikdy posunout někam dál. Na sebe se totiž můžete vždycky spolehnout - buďte svou vlastní múzou

Musím se přiznat, že často jsem tady na svém blogu radila, jak svým časem nemrhat a být aspoň trošku produktivní, ale sama jsem o tom všem jen psala a přitom jsem celý den seděla jen za tik tokem. Chce se mi brečet, když si vzpomenu na to kolik času jsem tam strávila a přitom jsem se mohla věnovat věcem, které mě mohli o kousíček posunout blíže k mým snům. 

Mám nějakou svojí vizi a mám své cíle, které si chci splnit a vím, že se to stane. Nevím kdy, ale vím, že se to prostě stane. Je důležité vědět za čím si jdete a uvědomit si, že to za vás nikdo jiný neudělá. Pracujte tak tvrdě, jak to jen jde. Klidně celou noc nespěte kvůli tomu abyste byli blíž

Každý chce život jako z filmu, ale málokdo pro to něco dokáže udělat. Ve světe je tolik inspirativních lidí od kterých se můžete učit a pokud chcete, tak si za tím půjdete. Myslím si, že kdyby jsem se mnohem více snažila, tak už bych byla dávno, tam kde jsem chtěla být. Ale to je právě o tom - nevzdávat se. 

🍓

Makejte v tichu, nemusíte nikomu cpát, že se vám zrovna daří, protože spousta lidí vám bude chtít dokázat opak a že na to nemáte. Mysl je křehká a dokáže vám to hlavu někdy pomotat a vrátit zpátky na začátek. Spousta lidí totiž nedokáže unést to, že vám se daří více jak jim.

Každopádně buďte vždy vděční za to, co už máte. Někdo zrovna teď by si třeba přál být na vašem místě. Můžeme se svobodně rozhodovat, každé boží ráno je nový začátek a nikdy není pozdě bojovat za to co chcete. 

Je i důležité jakými lidmi se kolem sebe obklopujete. Dřív jsem tomu tolik nevěřila, ale fakt je to dost poznat, takže pokud kolem sebe máte lidi, kteří vás podporují a ženou vás v tom, tak je to správně. Ale pak jsou tady lidé, kteří vás táhnou na tu opačnou stranu a místo toho, abyste se věnovali věcem co vás posouvají, tak chodíte každý víkend s "přáteli" do baru. Samozřejmě je v pořádku sem tam upustit páru, ale asi ne každý víkend v měsíci. 

YOU HAVE TO DISAPPEAR and put the work in and come back and SHOCK EVERYBODY THAT DOUBTED YOU. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Věřit si a umět sám sebe motivovat je hodně důležité, ale ně vždy je to snadné. :) Ve všem s tebou souhlasím a když se tohle člověk naučí, dokáže i zdánlivě nemožné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova12/25/2022

      Přesně tak😊jsem ráda, že to někdo vidí stejně jako já💅🫶🏼

      Vymazat

Like us on Facebook