love yourself first.

<3   Je to pár dní zpátky , co jsem zažívala takovou menší krizi a nějak jsem se necítila dobře ve svém vlastním těle. Neustále jsem hled...

<3

 Je to pár dní zpátky, co jsem zažívala takovou menší krizi a nějak jsem se necítila dobře ve svém vlastním těle. Neustále jsem hledala důvod proč se mi to děje a jak se toho vlastně zbavit. Nejdřív jsem teda potřebovala zjistit odkud to pramení a přišla jsem na to, že si to dělám trošku sama, protože mám strach z věcí, které se vlastně ještě ani nestaly. 

Domýšlím si a na základě toho se potom odvíjí moje nálada a vše okolo toho. Můj kamarád mi jasně řekl, že si musím věřit a být více sebevědomá. Většinou jsem taková vždycky byla - velký snílek a ambiciózní. Věřila jsem svým snům a sobě, že to všechno dokážu sama. Ale je to tak měsíc, co jsem přestala dělat věci, které miluju jako například psát a malovat. Vytěsnila jsem vše za co jsem vždycky byla tak hrdá. 

Myslím, že to pro mně byl takový očistec, abych si uvědomila, jak moc rychle čas běží a že nikdo za mé sny bojovat nebude. V hloubi duše jsem věděla, že můj kamarád má pravdu a že musím zavolat staré Karin, aby mě postavila na nohy. 

Jsem ráda, že jsem si to všechno uvědomila dřív než bych se s tím vším utopila. Je až neuvěřitelné, jak může být lidská mysl křehká a co všechno dokáže s člověkem udělat. Proto jako první, co jsem udělala bylo, že jsem si stáhla alba od Kanyeho Westa a řídím se tímhle : 

Old me be like

Jak se začne mít člověk opravdu rád, tak s tím stoupne i sebevědomí. Vše samozřejmě ve zdravém měřítku. Je důležité být sám sobě oporou, protože v některých případech jste na nějaké věci sami a proto je dobré se vždy podpořit v takové situaci. Každý se o sebe stará jinak, ale myslete na sebe.

Vím, že je venku hodně lidí, kteří si nevěří a nemají třeba žádné sebevědomí. Každý člověk je něčím speciální a výjimečný a vím, že tohle jsou typické slova, co prostě vidíte u citátu nebo od někoho slyšíte, ale je to pravda a málo lidí to umí pochopit. Pokud hledáte momentálně nějakou inspiraci, tak můžete kouknout na můj Pinterest.

Jenom chci tím vším říct, že nepotřebujete někoho k tomu, abyste se cítili dobře a šťastně. Svět je plný nešťastných lidí, kteří se trápí kvůli někomu komu je to vlastně jedno. Vím, jak to bolí a proto doporučuju si nejdřív vybudovat vztah se sebou než si budete chtít pustit někoho do svého života. Mluvím teď spíš o lásce.. zamilujte se nejdřív do sebe. 

Be your own muse.

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook