𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧🤍

  <3 Ahojte, Řekla bych, že motivační a pozitivní články mi jdou nejlíp a proto bude tento článek opět na tohle téma. Musím podotknout, ...

 

<3

Ahojte,

Řekla bych, že motivační a pozitivní články mi jdou nejlíp a proto bude tento článek opět na tohle téma. Musím podotknout, že mi docela jde nakopnout ostatní lidi, aby do sebe šli a začali něco se svým životem dělat, ale často zapomínám na sebe. 

Většinou, když se mi nechce sjedu několik motivačních videí o tom proč na sobě nepřestávat makat. Nechci ať to zní teď sobecky, ale všimla jsem si sama na sobě, že nejvíc mi to šlape, když si dám pauzu od sociálních sítí, nejsem s nikým v kontaktu a prostě se snažím přijít na způsoby, jak zrealizovat své sny.

Je to dlouhý proces, který vyžaduje trpělivost a pevnou vůli. Ve skutečnosti bych se na to všechno mohla vykašlat a žít normálně, tak jak žiju, protože i tak jsem spokojená. Jenže já vím, že si od života zasloužím úplně všechno a chci být na špičce toho všeho ať to stojí, co to stojí

"Není nič častějšího než neúspěšní talentovaní lidé"

Pořád se snažím přijít na způsoby, jak svůj život vylepšit a jak dosáhnout toho vysněného. Jednou bych chtěla mít velkou rodinu a milujícího manžela, proto se snažím myslet hodně do budoucna, abych věděla, že to dělám i pro ně. 

Spoustu lidí si vystačí s málem a to je v pořádku, protože každému vyhovuje něco jiného a hlavní je ať jsme šťastní a zdraví. Já jsem bezhlavý snílek a od života očekávám neočekávané. Asi tím chci jen říct abyste se nebáli od života chtít víc. Chtít mít vysněný život znamená začít riskovat a vystoupit ze své komfortní zóny

Nejlepší řešení, jak začít něco dělat je vyhodit mobil. Samozřejmě ne doslova ho vyhodit, ale prostě ho třeba někam schovejte aspoň na pár hodinek a věnujte se tomu, co máte rádi aniž by vás otravoval zvuk upozornění na telefonu. Telefon je totiž tichý zabiják naší produktivity, ale toho už jste si podle mě mohli všimnout....

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Skvělý článek! Musím přiznat, že přesto, že i já chci víc, skoro nic pro to nedělám... Prostě si jen tak žiju.. Neříkám, že se mám špatně, to vůbec ne, ale vím, že bych se mohla mít i líp, že bych mohla mít víc. Ale asi jsem moc pohodlná na to, abych vymýšlela, jak toho docílit.. No něco s tím provedu!! :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook