5 tipů, jak se nenudit a být produktivní

Vlastní úprava a Unsplash   Ahojte☀️, Je to skvělý pocit, když během svého volna stihnete vše, co jste chtěli a ještě uděláte něco navíc. Já...

Vlastní úprava a Unsplash

 Ahojte☀️,

Je to skvělý pocit, když během svého volna stihnete vše, co jste chtěli a ještě uděláte něco navíc. Já se snažím své dny dopředu plánovat, aby jsem nikdy neměla "nudný" den. Ale občas mám chvilku, kdy chci prostě po těžkých dnech v práci o volnu jen ležet a koukat na pohádky. Každopádně v dnešním článku vám představím své rady, jak se nenudit a dostat ze dne, co nejvíce. Věřte mi, že vás na konci dne zaplaví velice dobrý pocit.

  • Jedna z možností je brzké vstávání🧘🏼‍♀️

Tohle asi nebude pro každého, protože věřím, že někteří z nás se těší, že se konečně po práci déle prospí. Pokud prahnete po změně, tak doporučuju budíček třeba v 6-7 ráno a začít dobrou snídání + poslechem oblíbeného playlistu. Pak klasická skin care rutina a váš den může začít. Možná si myslíte, že se tímhle nic nezmění, ale fakt se budete divit jaký velký vliv to má. 

  • Procházka = Rande sami se sebou🏃🏼‍♀️

Počítá se i když si jdete třeba pro kávu do kavárny. Vezměte se na randíčko a navštivte nějaký svůj oblíbený podnik, dopřejte si dobré jídlo nebo se jen běžte projít. Zkuste třeba na chvilku omezit i sociální sítě a užijte si přítomný okamžik sami se sebou. Mimochodem i běhaní je dokonalý plán a letní večery jsou na to, jak dělané. 

  • Malování, vaření nebo úklid🎨🍝🧹

Malba na plátno je naprosto uklidňující a můžete namalovat nebo napsat cokoliv jen chcete a nemusíte být žádný Picasso. Pomůcky k tvorbě vašeho mistrovského díla stojí pár korun a pokud si to oblíbíte nebude to zbytečná investice. Co se týče vaření, tak já ráda zkouším nové nebo vylepšené recepty od Marka Pavaly. Musím říct, že mě ale moc nebaví vařit pro sebe, protože mnohem více se snažím, když je to pro někoho. Občas, ale přijde den, kdy chci sama sebe překvapit, tak místo donášky kouzlím v kuchyni. A úklidový relax známé asi všichni. Prostě se lépe tvoří, když máte doma uklizeno.

  • Plánujte📆

Už v jednom článku jsem zmiňovala, jak je pro mě důležité si své dny plánovat. Momentálně bych se asi neobešla bez toho aniž bych něco neměla naplánované, protože mám už nějaký svůj režim a vyhovuje mi to. Vlastně vám to ušetří i spoustu času, ale záleží jak to máte nastavené. Takže pokud jste pro jít do toho, tak to zkuste. Pořiďte si nějaký pěkný diář a naplánujte si své dny a napište si tam klidně něco, co jste někdy chtěli udělat, ale nikdy jste do toho nepraštili. Vyhraďte si na to prostě den. Ale jedna připomínka❗️ Co lze udělat hned, udělejte hned

  • Vzdělávejte se📚

Před třemi týdny jsem od svého dědy dostala kurz angličtiny, takže se snažím zdokonalit v cizích jazycích. Myslím, že každý z nás si během svého dne najde chvilinku i kdyby jen 20 minutek na něco, co by mu mohlo pomoct se více rozvíjet. Není problém začít právě nějaký cizí jazyk a je na to i super aplikace Duolingo. Ať už se zajímáte o cokoliv, zkuste se v tom ještě zlepšit

Určitě je mnohem více tipů, jak se zabavit a být  produktivní, ale tohle je takový střípek z mého života. Nenuťte se hlavně zbytečně do něčeho, pokud budete chtít změnu, tak to půjde samo. Buďte otevření novým věcem a nebojte se vykročit ze své komfortní zóny. 

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Skvělé tipy, na vzdělávání se nikdy není pozdě a úklid i vaření jsou činnosti, které nikdy nebudou opomíjené. :) Když to navíc člověka baví, jde to samo. :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook