I Love Life, Thank You

<3 Ahojte ,  V posledních dnech jsem šťastnější než kdykoliv jindy a proto bych se s vámi chtěla podělit o pár rad nebo triků, které mi ...

<3

Ahojte

V posledních dnech jsem šťastnější než kdykoliv jindy a proto bych se s vámi chtěla podělit o pár rad nebo triků, které mi pomohli tenhle šťastný život zrealizovat. Já hodně věřím na sílu myšlenek a pozitivní vibes, proto se nelekněte když to několikrát v článku zmíním. Nebudu to už dál natahovat a rovnou se do toho pustíme! Bon apetit :) 

Snídaně a brzké vstávání

Nikdy jsem nebyla člověk, co by si třeba přivstal a udělal si ráno nějakou famózní snídaní před tím než jde do práce, ale jelikož jsem se rozhodla komplet změnit svůj život, tak jsem trošku zabrala. Začala jsem vstávat pravidelně každý den v 6-7 ráno a to i během svého volna. Našla jsem na internetu spoustu rychlých receptů a snažím se to dodržovat, ale nejde pouze o snídání, ale celkově o to vstávání, které je pro mě super hlavně o volnu, protože toho stihnu mnohem více než kdybych spala déle žejo.

🤍

Organizace a plánování 

Koupit si diář a začít si svůj následující den plánovat je jedna z nejlepších věcí, co pro sebe můžete udělat. Pro mě je to mnohem jednodušší a nikdy se v podstatě nenudím. Hodněkrát se mi stalo, že jsem si diář koupila, ale napsala si něco pouze na dva dny a pak jsem to vzdala. Věřte mi, že vám to usnadní život a bez diáře se snad nikde nehnu. Slouží mi to i jako zápisník na zajímavé myšlenky, které mě během dne napadnou. 

Mindset

Celý váš život se tak nějak točí i kolem vašeho myšlení a cítění. Pro některé lidi to možná zní vtipně a myslí si, že na tom tolik nezáleží, ale na tomhle stojí vlastně úplně všechno. Proto se snažím k věcem přistupovat pozitivně a více s nadhledem. Musím se ale přiznat, že jsem byla trochu cholerik a hodně věcí jsem si brala osobně a jelikož pracuju s lidmi, tak je to sem tam složité. Naštěstí jsem teď v takovém šťastném rozpoložení, že mě nic jen tak nerozhodí a snažím se na sobě pracovat.

  • pozitivní přístup
  • vděčnost
  • sebeláska
  • umění odpouštět sobě i ostatním
  • žít přítomným okamžikem
  • neřešit minulost

❤️
Pohyb

Nebudeme si lhát, není na škodu se někdy protáhnout a udělat pár cviků. Jelikož mám zahradu, tak ji teď v létě využívám hlavně na jógu a běhání kolem s mou psí smečkou. Pokud, ale nemáte zahradu k dispozici, tak stačí posunout stůl a hra může začít. Na Pinterestu najdete několik tutoriálu, jak začít a na YouTube zase několik videí od profíků! Každopádně pokud se do ničeho z tohohle nehrnete, tak i procházka se počítá! Teď v létě jsou lesy kouzelné (vlastně v každém ročním období, ale teď vám nebude zima). 


Cestování

Letenku jde koupit za pár stovek a ubytko taky pokud jste šikovní a hledáte. Pokud přes léto máte hodně času, tak Miláno je teď nádherné. Já letos stihla už dvě dovolené a měla jsem v plánu dokonce ještě třetí a čtvrtou, ale nějak se vše změnilo a já to vidím maximálně na projížďky po naší krásné zemi. Momentálně šetřím, jak blázen na západ USA, který bych s láskou chtěla projet nejlépe příští rok, nebo ten další rok záleží. Každopádně cestujte, co to jen jde ať jednou máte co vyprávět! Cestování je ta nejlepší investice, věřte mi. 

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pomalé snídaně také miluji a lívance na tvé fotce vypadají přímo dokonale! :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook