Where focus goes, energy flows.

Unsplash / Thanos Pal  Ahojte☀️, řekla bych, že z předchozích článku docela víte, že se  zaměřuji na pozitivní myšlení, afirmace a věci okol...

Unsplash / Thanos Pal

 Ahojte☀️,

řekla bych, že z předchozích článku docela víte, že se  zaměřuji na pozitivní myšlení, afirmace a věci okolo toho. Sice musím říct, že některé dny během tohoto měsíce byly malinečko kritické, ale jakmile se člověk udrží na své pozitivní vlně, tak vyhrál. 

Mám ve své hlavě přímou vizi, kam chci jít a snažím se toho držet. Hodně lidí kolem mě pořád nechápe, že pozitivní myšlení má velký vliv na náš život. Každý z nás má na výběr. Jsem na sebe fakt pyšná, že se ze všech sil snažím svůj život doslova předělat na svůj sen. A to stejné přeju i vám😊

Bude to znít možná vtipně, ale hodně mi pomohlo v plnění mých snů začít vstávat brzy ráno. Vždyť ránem začínáte svůj den. A já ve skutečnosti brzké vstávání miluju, protože si stihnu zacvičit, udělat si skincare a skvělou snídaní. Fakt to jde poznat, že jsem ráno vstala s dobrou náladou, protože jakmile vstanete s dobrou náladou, tak všechno dobré k sobě prostě jenom přitahujete. Tak to funguje i se špatnou náladou bohužel. 

Moje rady, jak začít žít jinak "lépe". 

Neberte všude s sebou telefon 

To je taková klasika, která vám žere veškerý čas navíc co máte. Zkuste místo pár hodin na tiktoku udělat něco kreativního. Jednoduše to malinko omezte, třeba i sociální sítě. 

Vyčistěte si mysl, nastavte si cíl a té myšlenky se držte

Tím chci říct, abyste si udělali jasno, co opravdu chcete. Máte chuť cestovat? Pracovat při cestování? Dobře, tak se té myšlenky držte a nepouštějte se ji. Vytiskněte si místa, které byste chtěli navštívit a nalepte si je někde, kde je každé ráno uvidíte. Zkuste pro to něco dělat, zajímat se o to. Nezapomeňte být vždy vděční za to, co už máte.

Sebeláska a vděčnost

Pokud chcete růst je třeba si udělat pořádek i ve svém nitru. Vím, že existuje velká škála lidí, která je nespokojená sama se sebou, což je špatně. Každý je nějaký a každý je něčím výjimečný, jen to zatím ještě nevidí. Chápu, že ne každý má stejný názor jako já, ale máte jen jeden život. Nenechte si ho vzít nějakým člověkem, co se mu na vás nelíbí pihy nebo pár kil navíc. Vždy buďte vděční za to jací jste a co všechno máte.

<3

Just be happy

Obklopte se pozitivní energií. Když už teda na telefonu trávíme tolik volných chvilek, tak ty chvilky využijte k něčemu dobrému a začněte sledovat profily, které jsou právě zaměřené na afirmace a pozitivní vibes. Taky doporučuju udělat si happy playlist ze svých oblíbených písniček✨

Riskujte

Žádný risk, žádný příběh. Občas přijdou nějaké nečekané nabídky. Může jít klidně o novou práci, spontánní výlet nebo cokoliv jiného. Někdy je v takových momentech lepší nemyslet a prostě do toho jít. Sama jsem to zažila a občas jsou to nové dveře k něčemu lepšímu, co vám vesmír posílá. 

Vzdělávejte se

Pokud je vašim snem cestovat, tak procvičujte jazyky nebo si zaplaťte nějaký kurz. Momentálně se snažím využít každou volnou chvílí co mám k něčemu, co mi může do budoucna pomoct. Anglicky umím docela dobře, sice se občas stydím, ale pracuju na tom. Dostala jsem teď spoustu příruček od dědy, jak se naučit anglicky ještě lépe. Zatím s tím začínám, ale už se těším až uvidím pokrok. 

.................pro trošku pozitivní inspirace mě můžete sledovat na insta🤓 @cvernovakarin

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Bohužel při své práci a práci mého přítele, není možné "vypnout" od telefonu. Je to podle mě to nejhorší, rušící element...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook