Víno, které bodne!

 Ahojte! Připravila jsem si pro vás trošku neobvyklý článek než jste zvyklí - A to o víně! Musím se přiznat, že nejsem nějaký velký vinař a ...

 Ahojte!

Připravila jsem si pro vás trošku neobvyklý článek než jste zvyklí - A to o víně! Musím se přiznat, že nejsem nějaký velký vinař a nepoznám podle vůně rok vína. Každopádně mám jedno své milované a to je Pálava. Když mi přišla nabídka od e-shopu Vínoodbodláků, tak jsem se už vlastně viděla na gauči se sklenkou. Nečekejte nějaký velký rozbor, ale pokud vás vyloženě zajímá, tak vše najdete na e-shopu nebo na jejich Instagramu, kde se tomu věnují😊

Focení nebylo nikdy těžší, když máte dva pejsky. Myslím, že by si pochutnala.

Na webu máte fakt výběr a taky přehled. Víno si tam můžete vybrat i podle země, takže pokud máte chuť třeba na trošku Francie, tak si to tam jednoduše zakliknete a jste tam. Já osobně jsem to měla jednoduché, protože jsem šla vyloženě za Pálavou a Itálií. Fakt se těším až si víno vychutnám.

Víno je takový klasický dárek, který neurazí. Já upřímně dávám snad každému aspoň k svátku láhev dobrého vína. No já jsem si vybrala čtyři vína a dvě z toho jsou Pálavy, jedna Itálie (Chardonnay) a Rulandské šedé, které jsem vybrala hlavně podle vzhledu. Jsem velký milovník těstovin a Itálie. Takže kombinace vaření a pití vína je prostě dokonalost.

Na ochutnávku jsem otevřela právě Rulandské šedé, protože u toho jsem měla nejmenší představu, jak asi chutná. A překvapivě mi chutnalo, nevím jestli to nebylo i kocovinou z pátku, ale cítila jsem tam ovoce což mi dost zavonělo, takže láhev padla ještě ten večer a moje neděle byla opravdu zajímavá. 

Náročná sobota a ještě náročnější neděle.

Zbývá mi ochutnávka ještě třech láhví, ale chtěla bych překvapit přátele a udělat ochutnávku s nimi. Máme naplánovány víkend u mě s lehkou grilovačkou, tak si myslím, že je to mile potěší. Pálavu si budu samozřejmě držet blízko a já se budu modlit ať večer dojdou domů po svých. 

Jak už jsem psala výše, tak máte na výběr opravdu z hodně zajímavých vín a které mě překvapilo nejvíc je asi nealkoholické víno, ale věřím, že my na Moravě se dokážeme opít i z toho. Lze si vybrat za adekvátní ceny a dodání je fakt rychlé. Mimo toho mají i vlastní podcast, což je podle mě zajímavé, protože se můžete o konkrétním víně dozvědět něco více (podcast). Rozhodně si víno ráda objednám i mimo spolupráci.😊🍷

A jaké víno máte rádi?  

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, já piju pouze bílé a to hlavně rulandské šedé, tramín nebo irsai a třeba takovou Pálavu či muškát moc nemusím. Už jsou na mě příliš výrazné.

    OdpovědětVymazat
  2. O Bodláku jsem už četla, miluji víno, určitě se po něm do budoucna mrknu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook