Art inside / PosterStore✨

  Ahoojte , Přicházím opět ve spolupráci s PosterStore , kde jsem vám v předchozích článcích psala, co jsem si objednala a dnes tomu není ji...

 Ahoojte,

Přicházím opět ve spolupráci s PosterStore, kde jsem vám v předchozích článcích psala, co jsem si objednala a dnes tomu není jinak. Vždy, když si na webu vybírám je to jako, když vybíráte dítěti jméno. Dělám to pečlivě a vybírám si opravdu plakát, který je mi blízko a bude pro mě něco znamenat. Už vidím, jak obrazy visí v obývácím pokoji. Chci ještě dodat, že plakát je tištěn kvalitními inkousty na prémiový design papír o kvalitě s certifikací FSC. FSC je zkratka pro Forest Stewardship Council a tato organizace podporuje ekologické, sociálně prospěšné a ekonomický životaschopné obhospodařování lesů. 

 Na webu najdete širokou škálu motivů od přírody, citátu až po nádhernou architekturu

Jako bonus pro vás máme slevový kód ve výši 45% po zadání 45karin 😊🫶🏼 Kód je platný do 05.06.2022! Platí na všechny plaktáty kromě kategorie Kolekce umělců. 

V jednom článku na svém blogu jsem psala, jak moc jsem zamilovaná do 50s. A náhodou jsem narazila na plakát Elvise Presleyho, ale co mě na tom zaujalo nejvíce je asi to, že je fotka pořízená z mého oblíbeného videoklipu Jailhouse Rock z roku 1957, takže jsem neváhala ani minutu si ho pořídit v rozměru 50x70cm s krásným kovovým rámem. Těším se až si ho v novém bytě vystavím v obývacím pokoji.

Jsem zamilovaná🥰

Jako další na seznamu je Sean Connery, který hrál kultovního Jamese Bonda! Myslím, že se tenhle snímek bude skvěle vyjímat vedle Elvise. Dokonce už mám jednoho Seana doma taky v černobílém provedení, kde kouří cigaretu a pije víno. 

🌺

Plakát s různými druhy těstovin prostě nemohl chybět. Miluju Itálií a miluju těstoviny k tomu není ani co dodat, jednoduše se bude skvěle hodit k mému plakátu mapy Říma. A jelikož nám začíná léto, tak tam mám i své nejoblíbenější květiny pivoňky. Citáty jsem si vzala v menších rozměrech, abych si je mohla dát do menších rámečku k televizi. A to zelené je eucalyptus jde o aromatický list, který mi bude zdobit koupelnu.

Sice nám měsíc květen pomaličku končí, ale myslím, že na romantiku není nikdy pozdě, proto se můžete nechat inspirovat a udělat si radost nějakým zamilovaným plakátem.

Trošku inspirace přímo z webu✨

Upřímně si docela potrpím na citáty, protože mě osobně to vždy nějakým způsobem po přečtení nakopne. Proto jsem si přibalila change your thoughts and you`ll change your world. Pro mě jsou tahle slova blízká, protože věřím, že svými myšlenkami a pocity měníme svůj život. Do more of what makes you happy .. myslím, že není potřeba český překlad. Plakát s citátem nesmí chybět! 

Jsem ráda, že jsem měla možnost objednat a opět zkrášlit svůj byt. Zrovna se stěhuju do většího a bude potřeba nějak ty prázdné zdi zaplnit, takže můj nový byt bude nejspíš vypadat jako nahrávací filmové studio z padesátých let. Tahle spolupráce mě moc baví a doufám, že vás nějaký plakát nadchne stejně jako mě. Už se těším až postnu fotky, kdy už plakáty budou na zdi. 

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook