Mám se ráda.

Unsplash a vlastní úprava Řekla bych, že nespočet lidí je nespokojeno samo se sebou a kdysi jsem mezi ně patřila i já. Člověk se neustá...

Unsplash a vlastní úprava
Řekla bych, že nespočet lidí je nespokojeno samo se sebou a kdysi jsem mezi ně patřila i já. Člověk se neustále otáčí za něčím dokonalým. Málo která žena si dokáže říct jsem krásná a to je podle mě velká chyba. Pokud chcete mít krásný a "úspěšný" život, tak musíte nejprve zapracovat na sobě. 

Podle mě je každý člověk něčím výjimečný a krásný. Celý život se poznáváme. Jsou dny, kdy si připadám naprosto úžásná a nepřemožitelná, ale potom jsou ty dny, kdy si myslím, že jsem tu zbytečně a moje žití je k ničemu. Člověk v tom všem asi musí najít smysl i když možná ani ne.

Nebudu tady psát blbosti, že by jste se měli strašně moc milovat a tak, ale je super si uvědomit, že vy budete se sebou po zbytek svého života, tak proč z toho neudělat ten nejlepší vztah v životě? 

Já chápu, že může někdo být nespokojený se svým tělem, ale přijmout se taková jaká jste je v dnešní době celkem až zázrak, protože můžete využít různé plastiky apod. Ale přijmout se a vidět svoje nedokonalosti v jiném světle je krásný pocit.

Zajímalo by mě kolik z Vás se pochválí, když se něco povede. Kolik z Vás si řekne "Jo dnes mi to opravdu sluší" a nebo "Zasloužíš si být šťastná". Podle mě je tohle hodně důležité, člověk se pak mnohem lépe cítí a dokazuje sám sobě, že milovat se je krásné. A když si z toho všeho uděláte zvyk, naprosto to vše změní.

Pamatujte, že mít se rád znamená se povzbuzovat. Dívejte se na sebe do zrcadla s oblibou. Doufám, že se Vás tenhle článek nějak nenaštve, opravdu tohle všechno myslím v dobrém, protože se často setkávám s tím, jak je moje nejlepší kamarádka nespokojená se svým tělem. Já si myslím, že je krásná, jak uvnitř tak i zvenku. Je skvělý člověk a doufám, že na to jednou přijde.
Nepíšu to jen proto, že je nejlepší kamarádka, ale proto, že to myslím opravdu vážně a někteří by se nad tím mohli i zamyslet.

Měli by jste si sami sebe vážit a pečovat o sebe. Přestaňte se kritizovat. To, že se Vám někdy něco nepovede je normální. Zkrátka jen žijte. Zjistíte, že takoví jací jste právě v tuto chvílí jste skvělí. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Moc krásný článek! Taky myslím, že je důležité se mít ráda a pracovat na tom neustále ... každý by si měl přečíst tenhle článek :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuju za tak milý komentář, moc mě potěšil :) Já doufám, že někomu třeba pomůže. Měj se hezky!:)

      Vymazat

Like us on Facebook