Filmové tipy do postele♡

Unsplash a vlastní úprava Opět je tady filmový článek. Všimla jsem si, že tyhle články se Vám moc líbí, tak je budu dělat častěji, prot...

Unsplash a vlastní úprava
Opět je tady filmový článek. Všimla jsem si, že tyhle články se Vám moc líbí, tak je budu dělat častěji, protože moje filmová kartotéka se pořád plní. Mám teď opravdu hodně volného času, tak zalehnout do postele s nějakým dobrým filmem je moje každodenní rutina. Snad Vás nějaký zaujme.

1. Zatím spolu, zatím živí

V hlavní roli Roy (Tom Cruise), který je tajný agent a nečekaně změní život jedné krásné ženě jménem June Havens (Cameron Diaz). Dají se spolu do řeči v letadle a po krátké chvílí letadlo spadne. Pád letadla přežijou překvapivě jen oni dva. June se ani nenaděje a je na velké dobrodružné cestě s Royem. Je ale opravdu Roy ten správný? June se ocitne opravdu v šílených situácích, kdy bude nucena použít zbraň, skákat po střechách a ujíždět před býky. Roy snad poprvé pozná pocit lásky a June zjistí, že dokáže opravdu mimořádné věci.

Je to moje oblíbená komedie, sice trošku starší, ale mám ji moc ráda. Koukala jsem na ní teď nedávno a musím Vám říct, že Cameron a Tomovi to spolu fakt sluší. Film nadchne hned na začátku, takže se vůbec nudit nebudete :)


2. The Babysitter

I když jste starší, tak je super mít takovou tu cool chůvu, zvlášť když nemáte moc kamarádů. Cole (Judah Lewis) a jeho chůva Bee (Samara Weaving) jsou totiž nejlepší přátele. Jedné noci, když ho Bee jde "uložit" do postele, tak Cole nemůže usnout a proto se rozhodne tak trošku zjistit, co vlastně jeho nejlepší kamarádka po nocích u nich doma dělá. No a není nic lepšího než, když vidíte svojí nejlepší kamarádku, jak u Vás doma pořadá Satanské rituály.

Není to úplně nějaká špičková komedie, ale mám ráda ty herce a hlavně proto mě to i tolik lákalo. Film rozhodně není nudný a je i celkem krvavý. Některé scény Vás i trošku překvapí.


3. Cry Baby

Při školním očkování se do sebe zakoukají slušná a krásná Allison (Amy Locane) a sexy drsňák Wade (Johnny Depp). Wadovi se přezdívá "uřvánek" tedy Cry Baby, protože mu často teče slza. Allison chodí s Baldwinem, který si tak trošku myslí, že mu patří celý svět. Wade má skvělou rockerskou partu s kterou zpívá. Když Wade dostane svou první motorku od své babičky rozhodne se překvapit Allison a odvézt si ji navzdory všemu. Jeho kamarádům se zpočátku Allison moc nelíbí, ale pak ji rádi přijmou. Brzy se, ale vše zvrtne. 

Je to můj oblíbený film. Doufám že Vás neodradí to, že je to z roku 1990. Musím říct, že je ten film moc krásně zpracován na to z jakého roku je. Sice herecké výkony nic moc, ale právě to se mi na tom tak moc líbí. Film je vtipný a romantický + trošku se tam zpívá. Doporučuju :)


4. The Fundamentals of Caring

Ben (Paul Rudd) prožil opravdu silnou tragédii a ztrátu. Rozhodl se pracovat jako pečovatel a zkusit někomu zpříjemnit život, když ten jeho není zas tak růžový. Jeho prvním klientem se stane teenager Trevor (Craig Roberts), kterému ani svalová dystrofie nebrání v tom, aby dal jasně najevo, že nikoho nepotřebuje. Po tom co Trevor zjistí, že Benovi je tak trochu jedno, co si myslí se společně vydají na bláznivou cestu.

Nádherný film, který mi chvilkama připomínal film "Nedotknutelní". Za mě určitě jeden z nejlepších i když se to ze začátku může zdát trošku nudnější, tak věřte mi, že když počkáte, tak Vás to naprosto pohltí. :)


5. Amélie z Montmartru

Amélie (Audrey Tautou) žije v krásné pařížské čtvrti Montmartre. Je číšnici v místím bistru, nakupuje v místním obchodě a ze všema okolo se snaží vycházet. V jejím životě se nic moc zvláštního nikdy neudálo i když Amélie sama o sobě je dost zvláštní. Amélie brzy ve svém bytě najde krabičku, kterou tam nechal nejspíš první majitel bytu, bude se ho snažit najít a vrátit mu to. Brzy si uvědomí, že by takhle mohla začít pomáhat více lidem a její život se rázem změní. Narazí na člověka, který sbírá cizí fotky z fotoautomatů. Najde jeho album a bude mu to chtít vrátit. Amélie se zamiluje a tajemný muž to nebude mít tak lehké, aby si Amélii získal.

Tenhle film mi doporučila moje bývalá kamarádka asi před šesti lety a prvně mě moc nelákal. Když jsem, ale slyšela hudbu z filmu, tak mě to donutilo se podívat a nakonec jsem byla mile překvapena, protože tak skvělý film jsem nečekala. Je tak zvláštní a romantický.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tyjo, nevidela jsem ani jeden a znám pouze ten první 😮

    OdpovědětVymazat
  2. Jee super tipy na filmy! My ted koukame spis na vánoční, ale hned po Vánocích až nebudeme vědět co pustit, tak víme kam pro tipy :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně chápu :) Klidně dej i vědět jestli se nějaký líbíl.

      Vymazat
  3. Ani jeden film jsem neviděla, tak aspoň vím na co třeba mrknout o Vánocích :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Supeer :) děkuji za tipy na co kouknout.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook