Christmas is coming!♡

Unsplash a vlastní úprava Už tady máme prosinec! Na mě už pomaličku jde vánoční nálada a proto jsem se rozhodla napsat tento článek....

Unsplash a vlastní úprava
Už tady máme prosinec! Na mě už pomaličku jde vánoční nálada a proto jsem se rozhodla napsat tento článek. Budete letos péct, nebo nepečete? Já minulý rok bydlela ještě s mámou, takže jsem měla o cukroví postaráno, ale teď už bydlím s přítelm a přítel cukroví nejí, takže upeču nejspíš jen perníčky, protože se pak nadlábnu u mamky :) A co vy? 

S dárkama je to opět stejný. Prostě nevím, co komu koupit, ale tak hlavně že už jsem nakoupila dárky sobě. Je to těžké, protože mi připadá, že všichni všechno mají. Nebudu si s tím letos nějak lámat hlavu, protože už tak je to těžké.

Tento rok jsem měla svůj první svařák v životě. A jsem zklamaná, vůbec mi to nechutnalo a zůstanu spíš u dětského punče. Nechutnal ani kamarádce, která ho pije (příležitostně) takže možná byla chyba v přípravě, ale to nevím. Každopádně už si ho nikdy nedám.

Vlastní fotka / VSCO
Udělala jsem si menší seznam mých oblíbených vánočních filmů, které bych ráda do konce měsíce viděla, tak snad se mi to podaří. Už se těším až si zalezu pod deku a budu koukat zatímco bude příjemně sněžit (snad). Ze všech filmů, co vidíte na obrázku mám nejraději Krampuse. Některé filmy/pohádky jsem tu nedala, protože ty jsou prostě samozřejmost. A jaký je váš oblíbený?

Vlastní úprava a google
TIPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY :

Kniha - Upřímně tím nikdy nic nezkazíte. Je to hezký dárek, který v těchto mrazivých dnech opravdu bodne. Klidně bych k tomu třeba přibalila i nějaké super čaje. :)

Ponožky od Happy Socks - Název opravdu odpovídá. Krásné barevné ponožky, které jsou skvělým doplňkem snad ke všemu. Mám jich několik a nemůžu si je vynachválit. Možná se vám to zdá jako klišé dát někomu pod stromeček ponožky, ale věřte mi, že tyhle opravdu vykouzlí úsměv na tváři.

Kosmetika - V různých drogeriích najdete skvělé sady, které zaručeně potěší. Já osobně je dělám sama, nakoupím pár různých věcí, posbírám prostě to co si myslím, že se bude hodit a pak koupím nějakou krásnou tašku. Stojí za to si s tím pohrát.

Pro něj pokud hraje hry - Pokud váš přítel vlastní Playstastion 4 určitě by ocenil, kdyby jste mu koupila PS+ což je vlastně něco jako předplacený účet, věřte mi že by byl určitě hodně rád. A nebo nějakou super hru, nedávno jich vyšlo opravdu hodně. 

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Taky jsem ještě min rok bydlela u rodičů a letos udělám max nějaké nepecene cukrovi a jinak si vezmu od mamky s babickou. :) Jinak svarak mi nechutná, takže ho vůbec nevyhledavam a z dárků už mám nakoupenou cca polovinu. :) Jinak nejoblibenejsi vánoční pohadka je pro me Grinch a z filmů Láska Nebeská. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já svařák nejprve musela zkusit, abych zjistila, jaká chyba to byla :D Grinche mám taky moc ráda a těším se i na toho animovaného :)

      Vymazat
  2. Já už nějaké dárky mam, ale ještě jich musím spoustu dokoupit (čekání na výplatu :D). Jinak já miluji Grinche a Vánoce naruby <3

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tak 1% dárků takže mi ještě toho dost zbývá (haha přesně, jak píšeš). A Vánoce naruby mám taky ráda, skvělá vánoční komedie! :)

      Vymazat
  3. Já jsem s dárkami tento týden hodně pokročila a prakticky už všechny mám nakoupené :) Jen pořád přemýšlím, co koupím mamce, vůbec nic mě nenapadá a přitom je to člověk, kterýmu bych tu radost chtěla udělat největší..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tak čtu, tak všichni se letos celkem připravili. Takže se opravdu máš. Jasně chápu, tak ať se mamce líbí ať už to bude cokoliv! :)

      Vymazat
  4. Já dárky kupuju s přestihem, takže je už mám :D miluju pečení cukroví a minulý týden jsem pekla perníčky :) Vánoce si fakt užívám :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo, je mi z toho teď tak nějak smutno, že skoro nic nemám :D:( Já miluju tu vůní! Klidně bych si na týden domů někoho půjčila a jen pozorovala, jak peče. :):D Zní to divně.

      Vymazat
  5. K tvému článku jsem se teď dostala na podruhé a musím ti něco říct! Psala jsi o filmu Krampus a já si řikala, že je to trochu divný, protože si pamatuju, že to byl docela drasťák. Ale tak jukla jsem se na net a fakt jo:D. To si mě překvapila, že je to tvůj oblíbený vánoční film:D. Já jsem hororová, takže mě se taky moc líbil, akorát ten konec...trochu chudáci:D. Jinak super článek:)!

    P.S. Píše mi to, že nemáš zabezpečený web, tak se na to asi radši podívej. Dle mého to je tím, že nejsi "https", ale jen "http". Ono to pak škodí ve vyhledaváčích:).

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a teď mi to zase svítí, že jsi "https" a že jsi zabezpečená, tak nevím:D. Asi to chvilku blblo:D.

      Vymazat
    2. Já celkově mám ráda horory a tenhle "vánoční" se mi fakt líbíl :D Konec byl celkem zvláštní no, ale jestli víš o nějakém podobném vánočním filmečku, klidně doporuč! :D :) A děkuju.

      Fakt? Upřímně se v tomhle nějak nevyznám, tak doufám, že to byla jen nějaká chyba a už je to ok :D :(

      Vymazat

Like us on Facebook