Víkendový mood

Unsplash / Vlastní úprava Můj klasický víkend, kdy si vysedávám u filmečku a přemýšlím nad existencí života. Mohla bych dělat něco uži...

Unsplash / Vlastní úprava
Můj klasický víkend, kdy si vysedávám u filmečku a přemýšlím nad existencí života. Mohla bych dělat něco užitečnějšího jako třeba vysávat od nevidím do nevidím psí chlupy po našem miláčkovi a nebo psát knížku, žejo? Ale tak nějak se mi do ničeho z toho nechce a proto radši píšu. Film běží v pozadí a já poslouchám nové album od Toma Rosenthala. Taky jsem se z nudy jen tak upravila a asi se teď cítím líp a možná se mi díky tomu i lépe píše, je to možné?

Konečně jsem viděla film Jíst, meditovat, milovat. Krásný film, který mi změnil pohled na svět a taky mi připomněl to, že bych nejradši vyrazila do Itálie a nonstop tam jedla svoje oblíbené špagety. Jinak na ten film jsem narazila díky své špatné náladě. Začala jsem totiž na googlu hledat nějaké inspirativní filmy a tenhle na mě vyskočil jako první. Upřímně chtěla jsem si ho pustit už tak před rokem, ale možná až teď to byla ta správná chvíle. Takže doporučuju povinně shlédnout. :)

"You don't need a man. You need a champion".

ZDROJ
A jinak, jak je na tom teda ta moje kniha? Zatím nic moc. Nejlepší věci do knihy mě napadájí právě, když už ležím a chystám se spát. Vždycky si řeknu, že si to ráno zapíšu, ale pak na to zapomenu a mám po super části do knihy. To nevadí, mám na to ještě zbytek života a stejně se nejspíš dostane na trh až po mé smrti, protože tak nějak to většinou u těch skvělých umělců bývá ne?

Nedávno tady u nás v Ostravě sněžilo a dost mě to znepokojilo. Mám ráda zasněžené hory a občas i ten sníh, ale neumím ještě perfektně jezdit autem ve sněhu a to mě právě děsí a proto, jak jsem viděla ty "ostravské hory" zasněžené, tak jsem se už viděla jak na dálnici jedu 50km/h a do toho si zpívám nějakou motivační píseň ať jsem klidná.

Dárky?! Máte už nějaké? Já mám toho opravdu málo, ale postupně už vše dokupuju, protože se mi nechce mezi dav lidí hledat perfektní dárky pro rodinu. Hlavně nemám lidi moc v lásce a taky se s někým hádat o ponožky to se mi taky fakt nechce. Tento rok budou Vánoce pro mě a rodinu opravdu speciální, protože budeme všichni společně v máminem novém bytě. Hrozně se těším a taky jsem za ní opravdu ráda, že bude v bytě, který je aspoň trošku podle jejich představ.

S láskou,
Karin

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Anonymní11/26/2018

    Já neřídím ani bez sněhu, vůbec se za volantem necítím. Jednou jsem jela po zasněžené a zledovatělé vozovce a málem jsem hrůzou ani nedýchala. :D Dárky už mám skoro měsíc, jsem připravená. :D

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za volantem často nervozní, ale snažím se právě uklidňovat tou hudbou :D:) A ten pocit znám, také jsem na sněhu a zledovatělé vozovce jela a auto přede mnou málem vjelo do příkopu a já málem dostala infarkt :D A dárky ti závidím :/ Já se na nákup vrhnu přístí týden.

      Vymazat
  2. Film Jíst, meditovat, milovat je skvělý :) A určitě doporučuju si přečíst i knížku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naprosto úžasný! A děkuju, už vím co chci k narozeninám!:D:)

      Vymazat

Like us on Facebook