Podzim je tady!

A s ním přichází i podzimní nálada. Podzim je sotva pár dní a venku už se opravdu ochladilo. Vytáhla jsem své milované svetry, bundy a k...

A s ním přichází i podzimní nálada.

Podzim je sotva pár dní a venku už se opravdu ochladilo. Vytáhla jsem své milované svetry, bundy a kabátek. Akorát nemám žádné hezké botky, takže si musím nějaký den udělat radost.

Na podzimu mám ráda deštivou atmosféru, která je pro mě naprosto vzácná, protože jsem kdysi déšť nenáviděla a přiváděl mě do depresí. To mi taky připomnělo, že bych si mohla koupit nějaké gumáky, abych se nepřipravila o radovánky v dešti.

První podzimní den jsem s kamarádkou strávila v kavárně v Kopřivnici. Moc krásné prostředí, ale přišlo mi to trošku předražené a možná i to byl důvod, že jsme tam byly jediné. Jméno kavárny si bohužel nepamatuju.

Vlastní úprava / VSCO
Knihy na podzim :

. Oscar Wilde - Obraz Doriana Graye / Canterwillské strašidlo

. Lauren Oliver - Chvíle před koncem

. Louise L. Hay - Miluj svůj život

Vlastní fotka / VSCO
Samozřejmě nemám na podzim ani dostatek svetrů, když jsem se stěhovala, tak jsem se některých zbavila a teď toho trošku lituju. Aspoň mám další důvod si koupit něco na sebe, protože přece nemůžu být nemocná žejo. Přikládám fotky mých oblíbených svetrů a rtěnek, které v tomto období používám. Rtěnky nejsou zrovna nějak extra podzimní, ale já je většinou ještě s něčím zkombinuju a ve finále vypadájí i trošku podzimně :)

Tak tenhle naprosto miluju. Koupila jsem ho v Butiku v Novém Jičíně ve kterém jsem pracovala.

Vlastní fotka / VSCO
Ten den, kdy jsem si tenhle svetr koupila jsem vyloženě takový hledala. Prvně jsem šla do Sinsay, kde jsem si koupila teňoučký svetr v této podobné barvě za 300,-. Potom jsem vkročila do New Yorkeru a našla tento za 80,-. Tímto chci asi říct, že se nejdříve vyplatí obejít všechny obchody a pak si to jít teprve koupit (: Za ty tři stovky jsem si klidně mohla koupit jídlo.

Vlastní fotka / VSCO (pro představu je velký a huňatý)
Červená rtěnka je od značky Bourjois, kterou jsem dostala jako dárek od bráchy. A abych řekla pravdu asi jsem nikdy lepší matnou rtěnku neměla. Je opravdu skvělá, vypadá krásně matně a dlouho mi vydrží. Rozhodně doporučuju :) Krásnou rtěnku Mark jsem dostala od své nejlepší kamarádky. Asi ke mě úplně moc neladí, ale já si většinou s odstínem rtěnky vždy nějak pohraju a nakonec to vypadá opravdu hezky.

Vlasrní fotka / VSCO

Moje oblíbené filmy na podzim :) 

. Půlnoc v Paříži       . Ďábel nosí Pradu   . Harry Potter      . Noc v New Yorku

. Halloweenská noc  . Stážista       . Stranger Things   . Stmívání

. Věčně mladá    . Jak přežít single    . Než jsem tě poznala   . Gilmorová děvčata / Zima

Mimochodem taky začalo "dýňové" období. Jsem blázen do dýní, baví mě s nima sedět na zahradě a vydlabávat je. Můžete si z nich udělat krásnou dekoraci na zahradě, ale taky skvělou dýňovou polévku. Můj přítel umí udělat opravdu dobrou, tak už se těším až mi ji zase udělá.

Tohle asi nebude poslední podzimní článek. Chystám pro vás spoustu překvapení :)

Pokud máš zájem o každodenní novinky klikni zde na mou FB stránku Lifeordreamidiots.cz

ZDROJ

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Podzim mám nejraději, a z vypsaných filmu se asi brzo zase kouknu na Stmívání či Než jsem tě poznala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se o víkendu určitě podívám na Stmívání :)

      Vymazat
  2. Anonymní9/27/2018

    Já mám ráda Harryho Pottera, to je taková klasika. :) Nikdy jsem nedlabala dýni, ani jsem nechutnala třeba dýňovou polévku, takže si to letos chci poprvé vyzkoušet. Podzimní atmosféru miluju se vším všudy. Svetrů mám taky spoustu, poslední mám obyčejný z Lidlu a je neskutečně příjemný a pohodlný. :)

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jak píšeš Harry je prostě klasika :) Ah, to je chyba, dýňovku určitě zkus! Je opravdu výborná. To je super, svetrů není nikdy dost!

      Vymazat
  3. Jéé, to je fajn, že jsi do článku zapojila i knížky, co se hodí na podzimní, večerní čtení při šálku horkého čaje a zapálené svíčky u krbu. Jééj, takovou chvilku si budu muset brzy udělat :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě to potěšilo. Zní to nádherně, jak to tak píšeš :) Mít ten krb, tak je to perfektní. S přítelem máme takový dekorativní, oheň nám tam plápola a hřeje, ale není to ten pořádný krb :( A svíčky bych si měla brzy dokoupit :)

      Vymazat
  4. Dýňovou polévku miluji a koukala jsem, že mame v merku stejnou knihu - Miluj svůj život. A co se týká filmů, většinu jsem neviděla, a tak se určitě promítnou v mém seznamu na co se podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dýňovka je klasika :) Kniha je naprosto úžásna. Na filmy určo mrkni :)

      Vymazat
  5. Na podzim bych nemusela mít jinou než dýňovou polévku! Jinak se mi moc líbí tvé fotky, jsi šikovná ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujímavý članok ! :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook