Já a psaní - ZASE.

Unsplash Jak už jsem zmiňovala v několika předchozích článcích, tak víte, že píšu knihu. Píšu ji opravdu už dlouho a sama j sem na seb...

Unsplash
Jak už jsem zmiňovala v několika předchozích článcích, tak víte, že píšu knihu. Píšu ji opravdu už dlouho a sama jsem na sebe naštvaná, že to pořád tak trvá a snažím se ze všech sil, aby byla co nejdříve dokončena. Řekla bych, že mám nějaký spisovatelský blok nebo tak něco, protože jsem momentálně bez inspirace.

Jsou dny, kdy mám hlavu plnou těch nejlepších nápadů, ale bohužel jsem pako a zapomínám si je zapsat. Tentokrát jsem se rozhodla být na sebe přísnější a nosit si VŠUDE deník. Doufám, že tohle vše mě brzy přejde a já budu zase na své psací vlně.

Abych unikla představě, že jsem mizerný pisálek, tak jsem si pustila film Než přijde bouře. Film mě opravdu dojal a rozbrečel. Jsem citlivka, takže mě rozbrečí cokoliv. Stačí pouhý oční kontakt se sousedovým psem a jsem v koncích. Film rozhodně doporučuju :)

ZDROJ
Mimochodem taky jsem začala pracovat na E-booku. Mám teprve první stránku a nevím jestli to někdy dokončím, protože jsem v tomhle prostě idiot.

Někdy mám prostě chuť zaplatit si nějakou hezkou obyčejnou chatu někde v lese a nebo u jezera, vlastně je to asi jedno kde. Sbalit si pár věcí, laptop, sednout do auta a celý víkend popíjet whisky a psát. Zní to tak krásně, že mě to opravdu nutí to udělat. A abych si připadala jako správný spisovatel vzala bych s sebou i svůj psací stroj, aby to mělo tu správnou atmosféru. Pokud jste viděli film Tajemné okno, tak tak nějak bych si ten víkend představovala, akorát bez toho psychopata.

ZDROJ

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Držím palce, aby spisovatelský blok co nejdříve zmizel :) Film Než přišla bouře jsem taky viděla, ale úplně mi něco na něm nesedělo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snažím se toho nějak zbavit, ale zatím jsem marná :( Chápu, já jsem velká milovnice obou herců, tak i to se mnou zamávalo :D:)

      Vymazat
  2. Držím palce, ať knihu dokončíš! Přála bych ti to :) Jinak s tou citlivostí rozhodně nejsi sama, mě taky rozpláče skoro vše :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Snad bude brzy hotová a já budu spokojená. Moc děkuju za podporu. Hehe, to jsem ráda, občas si přijdu divně :D

      Vymazat
  3. Hodně štěstí v psaní a ať zase chytneš inspiraci! Také píšu knížku a občas se mi stává, že mám v hlavě úplně prázdno a nevím jak dál, ale to je normální :)
    A na film se chystám podívat! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, doufám, že to brzy přijde a tobě přeji taky mnoho úspěchu k tvé knize. Je to příšerné, nejhorší je, že si pak přijdu úplně na nic. A na film se určo mrkni :)

      Vymazat

Like us on Facebook