𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴𝘭𝘺

  Sincerely Media / Unsplash a vlastní úprava Zjistila jsem, co všechno se mnou bolest a zklamání dokáže udělat, ale rozhodla jsem se to změ...

 

Sincerely Media / Unsplash a vlastní úprava

Zjistila jsem, co všechno se mnou bolest a zklamání dokáže udělat, ale rozhodla jsem se to změnit. Spoustu věcí si totiž beru fakt k srdci a potom, co jsem zažila docela bolestivej rozchod jsem vůči lásce a jiným věcem byla dost negativní. Někdy, když jsem fakt smutná nebo si v sobě nesu něco špatného, tak se nedokážu soustředit na věci, co běžně ráda dělám a jediné co mě zajímá je ta bolest uvnitř mně. 

Každopádně jsem řekla sama sobě, že mi nikdo nestojí za to, abych se kvůli tomu člověku ošidila o svůj čas. Že si musím užívat svůj čas sama se sebou a nepotřebuju k tomu někoho jiného. Proto jsem si sestavila takový menší plán, kde mám napsané jakých cílů chci dosáhnout a co pro to udělat.

Na každý den mám nachystaný plán. Jsou tam běžné věci jako cvičení a vaření. Prostě ať se zabavím a nepřemýšlím nad blbostmi a zároveň dělám něco užitečného pro sebe. Plán samozřejmě měním (nebo spíš některé body) kvůli práce. Na Pinterestu můžete najít spoustu schémat a najít si tak svůj nebo si ho klidně vytvořit.

Nějak takto to vypadá :) je to pouze příklad

Myslím si, že spousta lidí se nemůže změnit právě kvůli bolesti. Já sleduju videa abych se nakopla, nebo se snažím přijít na nějaký způsob, jak se z toho všeho dostat ven. Jde o to, že já nečekám, že to všechno nějak samo přijde ta změna, ale snažím se s tím něco dělat. Můžete sledovat například kanál od WizardLiz, která se v podstatě zabývá tím stejným. 

"This video will change your life" je o tom, jak dosáhnout toho čeho chcete. Liz se vám bude líbit a její videa jsou skvělý odrazový můstek pro začátečníky a samozřejmě i pro pokročilé. Všechno je anglicky a máte k tomu i titulky, ale myslím že ji většina z nás porozumí o čem mluví. 

<3

Jsem velký snílek a ve své sny mám neochvějnou víru. Nepotřebuju bejt nechutně bohatá, abych byla šťastná ačkoli bych si to někdy přála při výběru kosmetiky v Sephoře, ale je to snad až třetí řádek v mém seznamu. Když byste se mě zeptali o čem opravdu sním, tak je například mít chatu v lese u jezera, zažít pravou Italskou svatbu a říct Colsonovi Bakerovi, že byl mojí múzou v roce 2022. Nemám svůj seznam snů nijak omezený.

Jsem vděčná, že tu teď jsem a vydávám články co to jde. Dlouho jsem na psaní kašlala a byla zahleděna do temnoty, která zastínila tohle moje světlo. Nejspíš si občas člověk musí projít temnotou, aby zase našel to svoje světlo. Chci, aby byl tenhle rok hlavně o mně a o tom, co miluju. Už žádné zlomené srdce nebo zklamání. Nemůžu to sice asi úplně ovlivnit, ale můžu se snažit ať je to méně bolestivější. 

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Zaměstnat hlavu a být aktivní je v těchto nepříjemných situacích zásadní, sama to mám vyzkoušené a funguje pak 100x více pravidlo, že čas vše zahojí. :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook