Na co kouknout?

1. Gran Torino 90% Film je o muži jménem Walt Kowalski (Clint Eastwood), válečný veterán, který má už věk na to v klidu odpočívat na...


1. Gran Torino 90%

Film je o muži jménem Walt Kowalski (Clint Eastwood), válečný veterán, který má už věk na to v klidu odpočívat na své verandě a ne se neustále honit za nenávisti. Umře mu manželka a ještě k tomu žije vedle imigrantů, kterými ze srdce tak pohrdá. Je to takový ten typický stařík, kterého prostě nechcete naštvat. V jeho garáži se skrývá nádhera, auto na které je tak pyšné Gran Torino. Auto se začne líbit jednomu mladíkovi Thaovi, který bydlí hned vedle. Bohužel se zaplete do špatné party a ta ho nutí auto ukrást i když nechce, ale pro zalíbení se to bude snažit udělat. Thaiova rodina trvá na tom, aby si svůj čin odpracoval a Walt s tím souhlasí. Partička výtržníků se ale jen tak nedá.

*Jeden opravdu z nejkrásnějších filmů, který jsem viděla. Nádherný a dojemný příběh válečného veterána, který otevře své srdce a nečekaným činem zachrání vše. Clint Eastwood nezklamal.

2. Dámská jízda 44%

Emily (Amy Schumer) pracuje v obchoďáku z kterého ji nečekaně vyhodí a ještě ji opustí přítel. Bohužel měli spolu naplánovanou dovolenou a peníze ji nevrátí, takže se snaží si sehnat parťáka na dobrodružství do Ekvádoru. Když zjistí, že vlastně moc přátel nemá, tak nabídne mámě jestli by nechtěla jet. Obě se stanou obětí únosu, nejen že se Emily potká s tasemnicí, ale ještě se musí s mámou probojovat skrz džungli.

*Skvělá komedie u které se zaručeně zasmějete. Trapné momenty Emily u kterých vám bude trapně s ní, to mi věřte. Prvně jsem si myslela, že to bude klasická komedie, ale celý film mě opravdu překvapil.

3. Wind River 84%

Cory (Jeremy Renner) při svém stopování narazí na mrtvé tělo uprostřed zasněžené krajiny. Tělo indiánské dívky. Do města tedy přijíždí nová FBI agentka Jane (Elizabeth Olsen), která se tomu všemu snaží přijít na kloub. Jelikož v tom není moc zběhlá, pomoc hledá u Coryho, který tělo našel a společně se snaží tuhle záhadnou smrt vyřešit.

*Tenhle film mi pustil přítel, když chtěl spát a mě se nechtělo. Byla jsem první skeptická, že to bude klasické krimi, ale spletla jsem se. Není to obyčejné vyšetřování a příběh je opravdu zajímavý. Člověka to vážně chytne.


4. Delirium 61%

Tom (Topher Grace) se vrací z psychiatrické léčebny zpět do svého sídla, které zdědil po svých rodičích. Jeho návrat byl celkem těžký, Tom je v podmínce, nesmí vycházet z domu a po celých 30 dní se musí hlásit přes takový fotografický telefon, jinak˛se bude muset vrátit zpět do léčebny. Hned první dva dny jsou pro něj těžké, slyší různé zvuky, což se ve velkém domě očekává, ale vidět mrtvého psa táty už asi není úplně normální. Je tedy v domě opravdu sám? 

*Ze začátku mě film opravdu zaujal, potom už jen čekáte, co se stane a chvilkama si také nejste jistí, jestli nejste blázen. Příběh je opravdu zajímavý a možná i trochu nechutný, ale jinak se mi líbil.
                                      

5. Ibiza 44%

Film je o jedné slečně, která má celkem fajn práci, ale příšernou šéfovou. Jednoho dne si ji zavolá do kanceláře a pošle pracovně do Barcelony, aby uzavřela nějaký projekt. Jakmile se to dozví její dvě kamarádky chtějí jet na tohle ''pracovní'' dobrodružství s ní. Plán se, ale trošku zvrhne a ony se dostanou na erotickou párty, kde jedné z nich půjde i o život, protože nikdy nepodváděj ve Španělsku, manželka si tě vždy najde. A druhá se zamiluje do krásného Dj, který si ji všimne díky penisu, který bude mít namalovaný na obličeji. Jiskra proběhne a jejich osudy se začnou proplétat. Místo práce se jejich dobrodružství změní v hon za Djem. 

*Film je vtipný a romantický, líbil se mi a měl něco do sebe. Dlouho jsem se, tak dobře nezasmála, takže za mě určitě doporučuju :)




6. Dukla 61 83%

Osmnáctiletý Petr přivede do jiného stavu svou přítelkyni Janu. Petr, ale studuje a jeho rodiče nejsou zrovna moc nadšení, když jim to syn oznámí. Chtějí společně žít do porodu u Petrových rodičů, tak se Petr rozhodne, že aby něco taky vydělal do domácnosti, nastoupí přes odpor rodičů do dolu, ve kterém pracuje i jeho otec, aby poznal jak je těžké uživit rodinu a jak těžká je tahle práce. Matka od Petra je velice rázná a nemá ráda křehkou dívku Janu. Jednoho dne, ale v dole nastane panika, strach a vše se tam promění v hořící peklo.

*Srdcervoucí český film, který ukazuje co se skutečně v roce 1961 stalo. Že by to pro mě bylo úplně nějak dojemné to se říct nedá, ale příběh je zajímavý a občas se i zasmějete.

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Ani jeden z filmů neznám, zaujala mne ale snad jen Dukla 61 :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, každého baví něco jiného:) Na Duklu se určitě podívej, je to zajímavé :)

      Vymazat
  2. Tak ze všech filmu znám jen Dámskou jízdu, Amy Shumer je skvělá, teď se těším do kina na novou komedii s ní. A ze zbytku si nejaky film pustím jak vidím nebo slyším Kowalski, tak si vzpomenu na Tučnáky z Madagaskaru ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na ten film těším! O:) A souhlas, já si hned vzpomněla na tučňáky :D:)

      Vymazat
  3. O filme dukla61 mi básnila moja profesorka filozofie tento týždeň. Takže toto je znamenie že si ho mám pozrieť. xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dost možné! :D Mě film pustil přítel a hned od začátku mě to chytlo, takže se určitě mrkni:)

      Vymazat
  4. Viděla jsem pouze dámskou jízdu, ale zaujaly mě všechny filmy. Musím si je pustit. :) uložila jsem si tvůj blog na komplu abych dohledala:D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. :) Tak pak když tak napiš, jak se ti filmy líbily:)

      Vymazat
  5. Viděla jsem Duklu, ale moc mě neoslovila...:/
    Momentálně sleduji Riverdale a jsem na tom seriálu úplně závislá :-D

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jeden z uvedených filmů neznám a to jsem fakt milovník filmů a vždycky, když mi někdo nějaký doporučí, tak řeknu, že jsem ho dávno viděla :D Takže pro mě určitě super článek! Dost mě zaujala Dámská jízda, Amy mám ráda a věřím, že to bude taková ta "hloupá" komedie, u které se člověk určitě zasměje, takže až budu mít blbý den, mám jasný, na co kouknu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak z uvedených jsem ani jeden neviděla, ale na Dámskou jízdu se delší dobu chystám, protože jsem nedávno s Amy viděla Jsem božská. :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook