Já, Simon

Určitě už jste slyšeli o tomto filmu. Rozhodla jsem se na něj podívat po té vlně pozitivity, která od něj přišla. Hraje tam můj oblíben...



Určitě už jste slyšeli o tomto filmu. Rozhodla jsem se na něj podívat po té vlně pozitivity, která od něj přišla. Hraje tam můj oblíbený herec Nick Robinson v hlavní roli tedy Simon. Hrál také třeba ve filmu Všechno úplně všechno, ale role Simona mu sedla podle mě nejvíce. Pod fotkou se dozvíte trošku víc a můj názor.

ZDROJ
A o čem film vlastně je? 

O klukovi jménem Simon Spier, který má milující rodinu, skvělé přátele a dokonalý americký pokoj, který by chtěl každý teenager. Je mu 16 a je gay. Když chodíte na střední někdy je prostě složitější říct pravdu. Bohužel nikdo o Simonovi neví, že je gay. Jednoho dne někdo na nějaký blog (myslím, že na školní) zveřejní email o tom, že je gay. Vše zveřejní pod přezdívkou Blue. Simon se toho okamžitě chytne, protože by to mohla být jeho příležitost. Začne si také pod přezdívkou s Blue psát a tak se společně snaží motivovat to říct světu. Simon se jednou neodhlásí ze školního počítače a jeho emaily se bohužel dostanou do špatných rukou. Jak to vše dopadne se dozvíte ve filmu!


ZDROJ
Můj názor je takový, že film mohl být o trošičku lepší, ale jinak dávám 9/10. Líbí se mi prostředí ve kterém se film odehrává a taky atmosféra. Tomu všemu korunu dodávala ještě hudba, která je naprosto perfektní a hodí se tam. Říct světu, kamarádům a rodině, že jste gay je určitě těžké, ale někdy je třeba riskovat, proto, aby jste byli šťastní. Chtěla bych říct, že v dnešní době to berou lidi už celkem v pohodě, ale bohužel ne všude to tak je. Každý potřebuje lásku a Simona si prostě zamilujete! Takže určitě neváhejte a na film jděte do kina. Stojí to za to :)

ZDROJ

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Na film slyším samou chválu, asi se na nej budu muset podívat :)
    Jinak ta písnička je super!

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej, stojí to za to! :) A to teprv počkej až uslyšíš zbytek písniček ve filmu :)

      Vymazat
  2. Dakujem za tip, určite si ho zapíšem ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. O tomto filme som už čítala ale zatiaľ som si ho ešte nepozrela :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  4. Na tenhle film musím jít! Četla jsem knihu a byla úžasná:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu jsem nečetla, ale slyšela jsem samou chválu, takže uvažuju o koupi :) A na film se podívej, budeš nadšená ❤

      Vymazat

Like us on Facebook