Jsou noci, kdy jsem cvok.

Unsplash/Nick Morrison - vlastní úprava Mám blok, pero, Jacka, led, kam psát. P.G. V poslední době se cítím nějak zvláštně a možná to ...

Unsplash/Nick Morrison - vlastní úprava
Mám blok, pero, Jacka, led, kam psát. P.G.

V poslední době se cítím nějak zvláštně a možná to bude tím, že bydlím ve městě, které mi je v podstatě dost cizí a tím pádem se cítím strašně sama. Rodinu a přátele nemám zas, tak daleko, ale přijde mi to jakoby ode mně byli tisíce kilometrů. Jsem strašně citlivý člověk a proto mě všechno, tak strašně vezme.

Někdy cítím, jak všechny hvězdy na nebi svítí jenom pro mně a druhý den jsem zase ve stejném kole. Pořád mluvím o tom, jak chci strašně vydat knihu, cestovat, ale nic moc pro to nedělám a to mě ničí. Po nocích píšu články, které nakonec ani nepublikuju. Žiju streotyp, ale nedokážu to změnit.

Nedokážu ani slovy popsat, jak se cítím. Chtěla jsem tenhle rok na chvilku vypadnout pryč, ale podle momentální situace to vypadá, že budu muset inspiraci hledat z okna bytu. Vždycky jsem snila o tom vydat vlastní knihu, ale teď se ani nedokážu dokopat k vydání článku. Dokonce jsem si koupila Kreativní zápisník od Reného Nekudy, abych se dala trošku do kupy. Zatím jsem ten zápisník neotevřela.

Rozhodla jsem se, že si udělám o volnu takový "svůj den", kdy se budu snažit udělat vše proto, abych se přesvědčila, že zvládnu všechno změnit a nebude to stejné jako teď. Vytáhnu si všechny své staré deníčky do kterých jsem si psala všechny svoje sny i to co se mi splnilo a trošku si připomenu, že stojí za to porazit vlastní démony. Možná by nebylo na škodu i na chvilku vypnout mobil.

Vlastně možná trošku dokážu popsat, jak se cítím - řeknu k tomu jen tohle : James Dean. Někdy, když není venku -20 tak se procházím po okolí s hudbou, která tu procházku mění úplně v něco jiného. Je to zvláštní, ale zároveň osvobozující.

Pokud tenhle článek čtete, tak jsem ho teda opravdu publikovala a nejspíš, tak padesátkrát přepsala.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Karin, jak ti rozumím... Tyhle niterný sdílení miluju... Jo a jestli to potěší, ten zápisník jsem sice už otevřela, ale to bylo taky vše... Hmmm :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že mě někdo chápe...:) Je to teďka složité. Díky za komentář. Měj se hezky

      Vymazat
  2. Mám pocit, jako kdybych tento článek napsala já sama.. Také mám svoje sny (mimo jiné i napsat knihu), ale nějak se nedokážu dokopat a něco pro ně reálně udělat.. Jak nad tím teď přemýšlím, tak možná i mám pocit, že je pro mě jednoduší pro ty svoje sny nic nedělat... Snad obě najdeme energii to změnit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečekala bych, že se v tom tolik lidí uvidí. Přesně, jak píšeš..je pro mě mnohem jednoduší pro své sny nic nedělat. Držím nám palce a určitě to zvládneme :)

      Vymazat
  3. Je až neuveriteľné, ako veľmi sa stotožňujem s prvými dvomi odstavcami... Píšeš mi úplne z duše. Som v období, kedy sa cítim neskutočne zaseknutá.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, doufám, že se z toho brzy dostaneš a já to samé. :)

      Vymazat
  4. Lehce se to řekne, těžko se to představuje, ale jakmile to přejde, snad vyrazíš ven a budeš poznávat nové. :) a SNAD najdeš brzy inspiraci.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za motivačku, doufám že máš pravdu :) Teďka mám spoustu volna, tak se snažím inspiraci najít všude kolem sebe.

      Vymazat
  5. Ja som sa takisto v tomto článku viacmenej našla. Najmä v jeho úvode. Tiež sa cítim taká nejaká zaseknutá, osamotená .. ale treba myslieť na to, že NIKDY nie si sama!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář. Máš pravdu :) Je třeba to někdy brát i z té lepší stránky, tak snad se to všechno zlepší :)

      Vymazat

Like us on Facebook