🦋life is for living

Vlastní úprava / Andrea Davis Unsplash  Můj život se v poslední době skládá z různých etap.  Poslední dny pro mě byly nějakým způsobem obtíž...

Vlastní úprava / Andrea Davis Unsplash

 Můj život se v poslední době skládá z různých etap. 

Poslední dny pro mě byly nějakým způsobem obtížné a dost jsem se zamyslela nad tím proč vlastně. Proč se cítím špatně? Nejspíš je to kvůli tomu, že jsem vždycky snila o jiném životě. Motivovalo mě to k tomu opravdu začít něco dělat, proto aby jsem se jednou mohla ohlédnout zpět a jen se nad tím pousmát. 

Svojí knihu píšu po nocích, když přijdu z práce a není to jednoduché, protože touhle dobou jsem chtěla svou vysněnou knihu vidět ve výloze knihkupectví. 

Každopádně vím, že všechno má svůj čas a já cítím, že právě teď jsem připravená více než kdykoliv jindy. Začala jsem sama sebe více motivovat a každé ráno si připomínám proč jsem vlastně začala. Věřte mi, že je to úžasný pocit vidět pokroky. Začala jsem sledovat spoustu dokumentů a jedno video na které jsem narazila mě opravdu zaujalo.

"Představte si, že se každý den probouzíte s 84,600 USD na svém bankovním účtě. A každý den na konci dne je to pryč je jedno jestli jste to utratili nebo ne. A pak další den získáte dalších 84,500 dolarů. Udělali byste vše, co je ve vašich silách, aby jste to utratili. Protože příští den víte, že dostanete dalších 84,600 dolarů. Nechcete tam nic nechat. Získáte 84,600 sekund. Proč ztrácet čas? Vezměte každý den, každý okamžik a něco z toho udělejte."

Myslím, že je to celkem k zamyšlení a já si nemůžu dovolit nechat si svůj čas utíkat mezi prsty. Každý z nás by si měl uvědomit, co od života opravdu očekává a pokud po něčem toužíte a nebo to chcete změnit, tak musíte nějak začít a ne čekat až to samo přijde. Zkuste udělat aspoň nějaký malý krůček. Věřte mi budete na sebe moc pyšní, protože já jsem i když jsou to malé kroky. Myslete na sebe.

<3

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ten příměr s penězi se mi hrozně líbí! Opravdu není od věci se nad tím občas zamyslet a vytěžit z každého okamžiku maximum! :)) S knihou držím palce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy mě komentář od tebe moc potěší. Přesně tak, mockrát děkuju! :)

      Vymazat

Like us on Facebook