23 - 2020

Unsplash a vlastní úprava / Liza Rusalskaya Někdy jsem šíleně překvapená, jak se ke mně dokáže chovat člověk, který mě absolutně nezná....

Unsplash a vlastní úprava / Liza Rusalskaya
Někdy jsem šíleně překvapená, jak se ke mně dokáže chovat člověk, který mě absolutně nezná. Znáte to...Prostě narazíte na někoho fajn, píšete si a ten člověk se po pár dnech k vám začne chovat, jak kdyby jste se znali roky a oslovení lásko je naprosto v pořádku. Pro mně je tohle asi něco čemu nikdy nebudu moct porozumnět. 

Možná je to proto, protože si dávám pozor koho si do svého života pouštím. Nedokázala bych se asi člověku, který mi po dvou dnech napíše lásko ani do očí podívat. Asi jsem stará škola, ale na takové věci jdu prostě pomalu. Navíc přes sociální sítě je všechno úžásné, proto je třeba toho člověka poznat blíž na živo.

Je fajn, když se ten člověk o vás zajímá a ne že se z vás hnedka stane "internetový páreček". Myslím si, že jsem ten největší introvert široko daleko. S někým se seznámit je pro mně hodně těžké a věřit někomu ještě těžší. Momentálně jsem v takovém citovém rozpoložení, které snad nejde ani slovy popsat.

Myslím, že v dnešní době je těžké potkat někoho, kdo si vás bude vážit, milovat a vždy tu pro vás bude. Lidé kteří tohle mají - mají všechno. Na světě je tolik jedinečných lidí, tolik lásky a touhy, která si vás najde i přes všechnu bolest, kterou vám někdo způsobil.

Ale když to tak vezmu, tak nám dnešní doba dává i spoustu možností, jak jednoduše poznat "lásku" aniž by jste museli vylézt z domu. Což je pro některé i pro mně velká výhoda. Založíte si profil, někoho poznáte a nemusí to být zrovna debil. Já už takhle někoho potkala a nelituju toho. 




You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tvůj článek mi mluví z duše. Přijdu si v dnešní době jak někdo z jiné planety, chování lidí - zvláště chlapců někdy nemá obdoby...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle moc dobře zná a připomíná mi to písničku od Chinasky Láska a Data :) Moc do toho nevidím, ale jsem asi dost v obdobné situaci, jen nejsem pohově introvert.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook