Start a new life, together in a different place

Unsplash a vlastní úprava We can do anything if we put our minds to it Take your whole life then you put a line through it Posled...

Unsplash a vlastní úprava
We can do anything if we put our minds to it
Take your whole life then you put a line through it

Poslední dobou často přemýšlím nad tím, že by bylo super utéct realitě a zmizet. Tím chci říct, že bych nejradši vypadla někde za hranice a ukázala svojí múzičce to nejkrásnější z našeho světa. Za chvilku bude léto a to je pro mě doslova "cestovatelské období". V létě je pro mě cestování takové víc intenzivní a jinak si to užívám. 

Abych řekla pravdu nikdy není pozdě někam vyrazit vidět kousek světa a pokud jste šikovní nepotřebujete ani hromadu peněz. Nebuďte zaseknutí na jednom místě do konce života. Život vám nabízí tolik možností, nepromarněte je. 

Jsou dny, kdy nemám chuť jít ani před barák, ale teď spíš převažují ty lepší dny a za to jsem nesmírně ráda a vděčná, protože jsem pevně rozhodnutá splnit si všechny sny až po ty největší. Zasloužím si ten nejkrásnější život a pokud budu stále pokračovat ve svém pozitivním moodu a budu vděčná a pokorná, tak by mě jednou mohli potkat velké věci. Já vím..Zní to trošku jednoduše, ale to vůbec nevadí, život je krátký na to, aby to bylo složité. Žijte teď hned! 

It's hard to be a human when you're sad. But I'm tired of people around. 
I want to feel good.


Nebojte se občas zariskovat a zažít nějaké dobrodružství. Buďte trpěliví. Tenhle článek je určen pro ty, kteří se bojí udělat "první krok" ke změně a hlavně pro mě, abych si vždycky připomněla, že stojí za to žít. Věřte tomu nebo ne, ale je pro mě těžké psát tyto řádky, když jsem ani já nezačala pořádně žít, ale všechno chce svůj čas a já jsem trpělivá.

Já děkuju svému životu za to, že mě nasměroval na tuto cestu a dál už po ní jdu sama. Díky těmhle možnostem a myšlenkám vidím svět úplně jinak a i když je někdy temnější než se zdá, tak to světlo tam vždy někde je. 

Miluju život i přesto, že je někdy těžký a nesnesitelný. Člověk občas nestíhá žít a proto jdou tyhle pozitivní myšlenky bokem. Chápu to, sama dobře vím jaké to je. I přesto všechno si zkuste své myšlenky srovnat a dát prostor těm lepším dnům. Kupte si knihu Miluj svůj život od Louise L. Hay a milujte, tak jako nikdy dřív. Budete muset sami se sebou žít do konce života, tak z toho udělejte ten nejlepší vztah!

Díky, že jste si tenhle článek přečetli a doufám, že spolu dokážeme nemožné, protože já věřím, že ano. Mějte krásný - přenádherný život. S láskou Karin.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Moc hezky sepsané, naprosto s tebou souhlasím! Člověk by měl žít naplno a plnit si své sny :))

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook