Sny snílka

„Sni, jako bys měl žít navždy. Žij, jako bys měl zemřít dnes.“ - James Dean Pexels a vlastní úprava V poslední době často přemýšl...

„Sni, jako bys měl žít navždy. Žij, jako bys měl zemřít dnes.“
- James Dean

Pexels a vlastní úprava
V poslední době často přemýšlím nad tím, že už je čas začít si plnit sny. Rozhodla jsem se (to brzo) si udělat pokladničku, kde budu postupně přidávat peníze. V mém případě to bude docela oříšek, protože já rozhazuju za blbosti, proto si udělám "deníček" s názvem ÚPLNĚ VŠECHNO. Budu tam zapisovat každodenní pozitivní věci, co se mi během toho dne přihodily a popíšu jeden ze svých snů. Bude to takové moje kapesní štěstí, které mi vždy připomene, že se nesmím vzdávát.

A o čem vlastně ve 22 letech sním?


Pexels
Nejsem nějak náročná, ale život mi utíká mezi prsty a já chci zažít jedno velké dobrodružství, které změní můj život. Člověk to tak dlouho odkládá až zjistí, že už je pozdě. Bohužel někdy nás potkájí překážky, které prostě nejdou překročit, ale nikdy nesmíte ztrácet naději i ten nejslabší člověk dokáže velké věci.

Chtěla bych vidět spoustu nádherných míst jako třeba Grand Canyon, kde svoboda a prostá krása naplní váš život. Potápět se v kleci a vidět žraloka. Cestovat v minivanu a dělat si čaj na starém vařiči. Dopsat knihu a být na sebe pyšná. Dát si Dal Bhat v Nepálu. Přespat v Peru. Zkusit máslový ležák. Vidět San Francisco a celkově USA. Jet stopem a poznat nové lidi.

A dalších mnoho snů. Život je nádherný, zlý a nepředvídatelný a proto ho tak miluju. Nikdy nevíte, co vás čeká. Věřím, že jednou dokážu velké věci.

Milujte své sny

Musíte si věřit, být přesvědčeni že to všechno zvládnete. Milujte své sny už teď jakoby se všechny splnily. Buďte vděční a mějte otevřené srdce. Jeďte do hor, běžte se projít do lesa - kamkoliv kde víte, že je vám dobře. Žijte, pište a milujte.

Pro více inspirace můžeze kliknout na můj Tumblr :) http://peaceformypeople.tumblr.com

S láskou,
Karin

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Krásny článok! Super motivácia a so všetkým úplne súhlasím. Myslím, že ak niečo naozaj chceme, nemali by sme to odkladať, ale ísť si za tým stoj čo stoj :) A niečo také ako správny vek na splnenie si snov podľa mňa neexistuje.
    Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:) Těší mě to a jsem ráda, že se líbí. Přesně tak, měj se krásně! :)

      Vymazat
  2. Skvelo napísaný článok! :) Hneď si mi dodala kopu motivácie :) A dúfam, že sa ti všetky sny podarí splniť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahhh děkuju:) Přeju ti, aby se ti také všechny sny splnily. Krásný zbytek dne.

      Vymazat
  3. Krásny článok. Súhlasím musíme sa postaviť a ísť za svojimi snami! Presne taký denníček mám v pláne aj ja, ale všetky sú moc basic tak čakám na ten čo ma osloví!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))))) Děkuju. Snad brzy najdeš ten pravý! Krásný zbytek dne.

      Vymazat

Like us on Facebook