Sobotní trip 10.3.

Kovárna Minulý týden v sobotu jsme se s přítelem rozhodli, že nebudeme trčet doma a někde vyrazíme. Jelikož přítel bydlí v Ostravě, ta...

Kovárna
Minulý týden v sobotu jsme se s přítelem rozhodli, že nebudeme trčet doma a někde vyrazíme. Jelikož přítel bydlí v Ostravě, tak jsem ho přemluvila, aby jsme si zašli do kavárny, která se mi tak moc líbila. Kavárna se jmenuje Kovárna a je to na Čeladné. Hezké prostředí a moc milá obsluha. Je to trošku menší, ale ničemu to vůbec nevadí. Dala jsem si zázvorovou limonádu a přítel teplý džus. Já nejsem moc velká milovnice kávy, takže proto ta limča :) Kavárnu doporučuju.

Zázvorová limča a teplý džus
Po Kovárně jsem se rozhodla, že bych chtěla zažít trošku dobrodružství a proto jsme se jeli podívat na přehradu Šance ke které jsme ve finále nedojeli a největší dobrodružství bylo hledat WC, protože se mi chtělo hrozně na záchod. Jojo, to ta limča. Bohužel se k té přehradě nedalo dojet autem, tak jsme to vzdaly, protože bylo dost bláta a já měla bílé tenisky a taky jsem klasicky nebyla zrovna moc teple oblečena. Tak jsme si aspoň projeli Beskydy a já viděla spoustu zajímavých míst na které bych se ještě chtěla podívat. Přehradu mám stále v záložce a hodlám tam vyrazit hned, jak bude lepší počasí. Musím uznat, že Česko je opravdu moc hezká krajina, a že stojí za prozkoumaváčku.

Beskydy
Byla to pro mě fakt skvělá sobota, protože miluju takové projížďky při kterých si odnesu takové krásné fotky, vzpomínky a zážitky. Úžasem jsem skoro plakala, protože jsem pokaždé neskutečné hotová, když projíždím horami nebo nějakými lesy. Jsou to opravdu takové ty šťastné momenty při kterých si uvědomíte, že stojí za to dýchat. Viděla jsem opravdu hezké místa, věřím, že se někde v Česku skrývají ještě hezčí, ale tohle mi zatím stačilo. Pokud jste taky takový milovník přírody, tak doporučuju Beskydy. Mají tam taky super lanové centrum.

Staré Hamry

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Rozumiem o čom píšeš. Česko a Slovensko sú krásne krajiny a myslím si, že celý život budem objavovať ich krásy :-) Dávam odber a snáď ťa zaujme aj môj blog a taktiež ma budeš sledovať :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a souhlasím, Slovensko je taky nádherné. Ráda se tam vracím :) Taky dávám odběr :)

      Vymazat
  2. Tys to tak hezky napsala, že jsem okamžitě zatoužila někam vyrazit, přesně jak říkáš - jet objevovat hory a přírodu! Už aby to bylo jaro a hezčí počasí, prosím, prosím! :)
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooooc!
      Ani mi nemluv, radši bych místo školy/práce trajdala někde po horách! :D Souhlasím, už ať je hezčí počasí! Děkuju za komentář.

      Vymazat
  3. Ja mám tiež rada také výlety! Už sa teším na jar a krásne počasie :)
    Kaviareň vyzerá veľmi pekne. Ja tiež kávu veľmi nemusím, doma si ju už vôbec nevarím, ale zvykla som si ju v takýchto kaviarňach dávať, tam mi aj tá káva chutí :D :D
    A viem si predstaviť to "dobrodružstvo" hľadania WC, to poznám :D
    Inak ďakujem za follow!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky se moc těším na jaro :) To budou ty výlety hned o něčem jiném. Je opravdu hezká :) Já si dám kávu opravdu jen výjimečně, ale jinak ne :D :/ Bylo to dobrodružství... ještě když kolem nic nebylo, trpěla jsem :D:( A taky děkuju!

      Vymazat
  4. Tak to byla moc fajn sobota! V Ostravě jsem ještě zatím nebyla, ale moc ráda bych se tam někdy brzy podívala, slyšela jsem totiž, že je tam velké množství super gastro podniků a na to já slyším hned, to mě člověk ani nemusí přemlouvat a už si hned balím :D. I když jsme v poslední době zavedli s přítelem tradici, že o víkendech taky někam vyrážíme, hlavně v neděli na brunch, tak jsme tenhle víkend vynechali a jeli tak jenom do zahradnictví pro kytky a truhlíky, protože jsem se potřebovala učit a nakonec jsem se stejně nic moc nenaučila, tak snad tenhle víkend něco vymyslíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, moc jsem si to užila:) Nebyla? Je tu docela dost zajímavých míst a i ty gastro podniky, slyšela si dobře! :D:) Děkuju za připomenutí, taky bych se ráda brzy podívala do zahradnictví, miluju tu vůní :) Přeju plno nápadu na výlety!

      Vymazat
  5. Je super z času na čas vypnúť a oddýchnuť si od každodennej rutiny. Už sa teším na leto kedy bude viacej času na takéto výlety.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou :) Taky se moc těším na léto, hned se bude cestovat lépe.

      Vymazat

Like us on Facebook