Filmové tipy

Unsplash 1. Divočina 72%  Občas jsou dny, kdy si člověk myslí, že je zbytečný, cítí se opravdu příšerně a nechce tu být. Cheryl (...

Unsplash

1. Divočina 72% 

Občas jsou dny, kdy si člověk myslí, že je zbytečný, cítí se opravdu příšerně a nechce tu být. Cheryl (Reeese Witherspoon) zrovna toto zažívá. Zemře ji matka a rozpadne se ji manželství. Tohle člověka opravdu změní. V jejím životě proto začnou hrát důležitou roli drogy a sex na jednu noc. Když už si myslí, že přišla o vše a nemá co ztratit, rozhodne se vydat na 1770km dlouho vysokohorskou trasu, která se jmenuje PCT. Opravdu to není nic jednoduchého a pro člověka, který s tímto nemá zkušenosti to bude těžké. Myslí si, že když to zvládne, zbaví se tak nějak své minulosti a bude moct začít žit život lépe. Na této cestě ji čeká spoustu překážek. Zvěř, neustále se měnící počasí a spoustu dalších věcí, ale na konci ji čeká něco po čem, tak toužila. Čistá svoboda.

*Mě osobně se film opravdu líbil, mám ráda takové motivující filmy. Navíc obsazení herečky je perfektní a pokud i vy zrovna prožíváte nějaké špatné chvilky, doporučuji se podívat.

2. Půlnoc v Paříži 76%

Co se stane, když se snílek ocitne v Paříží? Všechny jeho sny v ten moment ožijí. Gil (Owen Wilson) je ne moc uznávaný spisovatel, ale i přesto se nehodlá vzdát. Do Paříže přijel se svou snoubenkou a jejími rodiči. Gil by se po svatbě do Paříže rád přestěhoval, ale jeho snoubenka má na tohle trochu jiný názor. Při putování Paříži Gil a jeho snoubenka narazí na přátele, které on zrovna nemá v lásce. Nechá svou snoubenku a přátele ať se skvělé baví a on, že si zatím projde krásnou půlnoční Paříž. Při jeho pochůzkách se mu odhalí Paříž, přesně tak jak by ji rád viděl. Velmi to ovlivní jeho život.

*Do tohohle filmu jsem opravdu velmi zamilována. Celý příběh je nádherný a navíc vás doprovází úžasný herec Owen Wilson. Podle mě je to i skvělá inspirace pro psaní, pokud někdo hledá svou múzu nebo má zrovna nějaký blok a nemůže psát, mrkněte. :) 

3. The Shining 88%

Jack Torrance (Jack Nicholson) je spisovatel, který má milující rodinku i když celkem zvláštní a potřebuje klidné místo pro své psaní. A tak se rozhodne, že bude dělat správce horského hotelu na docela odlehlém místě. Při pohovoru se dozvídá opravdu nehezké věci o předchozím správci a jeho zešílení ze samoty, který zavraždil svou manželku a své dvě dcery. Jack se snaží tohle vše, tak nějak přehlédnout a doufá, že pro jeho rodinu to bude nový začátek. Samozřejmě se pletl. Jack i jeho manželka si začnou všímat, že se děje něco špatného. Samota uprostřed hor nebude asi žádná sranda.

*Musím říct, že na tento film bych se jen tak nepodívala, ale přítel na tom opravdu trval, tak jsem povolila jelikož on se taky dívá na mé slaďáčky. A teď ten film patří mezi mé oblíbené, celý film mě ihned od začátku bavil a zaujal mě natolik, že jsem si ho druhý den musela pustit znova. 

 4. Wonder 84%

Inspirující a dojemný příběh klučiny, který se narodil s obličejovou vadou. Někdy prostě není jednoduché zapadnout, když jste jiní, ale jde to líp, když se s vámi někdo na tuto neobyčejnou cestu vydá.

*Nádherný film opravdu. Srdcervoucí, co se týče mě, tak já snad plakala po celou dobu, co film hrál. Moc doporučuju!

5. Atypical 82%

Omlouvám se, ale tohle není tip na film, ale na seriál. Chtěla jsem vám to sem dát, protože jsem z toho seriálu naprosto nadšená a možná zaujme i vás. Pokud se někdy cítíte, že nikam nepatříte, jste vědomější, prožíváte zrovna nějaké těžší období, tak je tenhle seriál přímo pro vás. Je to seriál o autistovi, který se snaží najít lásku i přes to vše co se mu děje.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Musím říct, že máš fakt naprosto super výběr filmů! Jediný, který jsem neviděla, tak je Shining, který mám ale už opravdu hodně dlouho na svém watch listu... A seriál si hned píšu. ;) Já ti musím doporučit jeden film, u kterého bych nemohla říct, že jsem se od něj zamilovala - to by pořád nestačilo. Jmenuje se Call me by your name a je to nádherně napsaný, zpracovaný a nafilmovaný film, který vypráví příběh o té nejčistší lásce. Haha, takhle to asi moc nezní, ale fakt, koukni!
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu! :) Ten film ti určitě doporučuju, fakt to stojí za to si udělat čas a mrknout na to:) A o seriálu ani nemluvím, ten musíš stopro vidět! :D A děkuju za doporučení filmu, už nemám na co koukat, takže dnes večer se na něj podívám :)

      Vymazat
  2. Wonder je vážně nádherný film, četla jsem i knížku a ta je taky úžasná:).

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu jsem nečetla, ale věřím, že by úžasná jak píšeš:)

      Vymazat
  3. Opravdu super tipy. Ani jeden film jsem nevidela, ale urcite si je pustime :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Karin, super článek! Moc Ti děkuji za bezva tipy na filmy, zrovna jsem přemýšlela na co se večer mrknu!! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju moc! :) A není zač, jsou to opravdu moje srdcovky, podle mě ani jeden film nezklame:)

      Vymazat
  5. Díky za tipy. Vždycky je moc fajn, když je z čeho vybírat a to v tomhle případě je... takže už vím, na co se kouknu nějaký z příštích večerů. Wonder :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo! Jsem ráda, že se výběr filmů líbí:) Doufám, že budeš stejně spokojená jako já. :) A Wonder je opravdu překrásný.

      Vymazat

Like us on Facebook