Po víkendu - Praha a koncert

SO  Nějak v 6:30 jsme odjížděli z Nového Jičína s kamarádkou, jeli jsme s mým nevlastním tátou autem do Hranic kde nás vysadil na vlak. Ce...

SO

Nějak v 6:30 jsme odjížděli z Nového Jičína s kamarádkou, jeli jsme s mým nevlastním tátou autem do Hranic kde nás vysadil na vlak. Celé unavené jsme jeli na náš dlouho očekávaný výlet. Jelo nám to v 7:24, takže nějak v 11:30 jsme byli v Praze. Šli jsme hned na ''oběd'' do Mcdonaldu. Potom jsme dorazily na hotel, kde jsme si nechali věci, nachystali se a vyrazily do ulic. Já jsem se strašně celou cestu do Prahy těšila na trdelník, tak jsem na něj rychle utíkala ... nejlepší jídlo prostě. Každopádně, jak jsme čekali ve frontě na trdelník (je to taková vtipná historka aspoň pro mě) dostala jsem žízeň, tak říkám kamarádce ať koupí píti a ona, že jestli jsem se zbláznila, že stojí pade, tak ji říkám, že by ji brala spíš za šedesát. Otočí se na mě takovým nechápavým pohledem a prohlásí : No aspoň za kilo, nejsme žádné socky. Dlouho jsem se takhle nenasmála. Koukaly jsme ještě po obchodech, já hlavně po jídle. Taky jsme se mrkli na Matějskou pouť, krása. K večeru jsme zakotvily v hotelu, cca v 22h jsme šli na pár drinků do klubu. Celkem brzo jsme došli domů a usnuli jak mimča.

NE

V 10:30 jsme si sbalily všechny věci a vyrazily na snídaní do restaurace James Dean. Moc krásné prostředí ve stylu padesátých let. Dali jsme si pancakes na snídaní, moc dobré. Potom jsme šli k mému bráchovi si dát věci, protože jsme tento den spali u něj. Potom jsme se šli podívat po Praze a pak na skvělé jídlo do restaurace Hybernia. Dala jsem si kuřecí křidélka na medu s oříšky a nachos. Po skvělém jídle jsme šli do obchodního centra Palladium, kde kamarádka nakupovala dárečky v Lush. V 19:00 nás čekal koncert, tak už tak v 18:40 jsme čekali, byla tam celkem velká fronta. Koncert se povedl, Kid Ink předvedl skvělý výkon!

PO

Ve stylu zombíku jsme tak nějak vstávali ráno, brácha nám udělal skvělé lívance se slaninou a medem, takže mě určitě ráno zlepšil, jídlem se prostě nedá nic zkazit. Na náměstí jsme se s bráchou rozloučily a šli jsme s kamarádkou ještě na tradiční ''oběd'' do Mcdonaldu. Koukli do pár obchoďáku a utíkali na vlak. Ze smutným pohledem jsme odjížděli domů.