20.5.2020

Unsplash / Bailey Mahon a vlastní úprava Ahojte, 25.03.2020 jsem napsala svůj "poslední" článek. Už je to nějaká doba, já ví...

Unsplash / Bailey Mahon a vlastní úprava
Ahojte,
25.03.2020 jsem napsala svůj "poslední" článek. Už je to nějaká doba, já vím a dost se od té doby změnilo, ale mám spoustu novinek. Rozhodně jsem nepřestala psát, kniha se pomaličku píše a já se právě čerstvě přestěhovala. Bydlím pořád v Ostravě jenom v jiné části. Takže jsem kupovala nábytek a všechny věci okolo.

Po dvouměsíční karanténě jsem se vrátila opět do práce a ze začátku to bylo opravdu hektické, protože jsme toho prostě měli moc, ale snažíme se to všichni zvládat. Chystám udělat článek o bytě a ukázat vám, jak jsem si ho jednoduše vybavila, protože pro mě je to velká věc.

Udělala jsem menší krok dopředu a koupila si věci na cvičení s tím cvičením to tu píšu už po několikaté, ale přisahám, že se snažím. Taky jsem se naučila dělat takový jednoduchý koláč, který dělám snad co týden, ale je skvělý a zatím mě neomrzel. (je zdravej celkem).
Můj "slavnej" koláč.
Ale myslím si, že momentálně je v mém životě všechno v pořádku, což je super, protože i články budou veselejší, haha. Konečně mám zapojenou wifi, takže můžu psát články i z vany. Konečně se už všechno pomalu otevírá, protože neskutečně se těším až v deštivném dni zabloudím do kavárničky, která je kousek ode mě.

Letos to nejspíš na žádnou dovolenou nevidím ikdyž jsem měla v plánu někam vyrazit, tak zdraví mi je teda přednější a myslím, navíc u nás doma je taky co objevovat. Aspoň si stihnu našetřit víc a dovolená bude o něco hezčí.

Neskutečně jsem se těšila až napíšu zase další článek a mám opravdu tolik témat, že se v těch článcích budete brzy topit.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Chápu, že při změně bydliště není čas na nic jiného :) sama kolikrát jsem zaneprázdněná a bohužel blogu nevěnuji takovou pozornost a to i přesto, že mě stále baví! :) AŤ se ti bydlí hezky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel to teď celkově bylo chaotické.. Přesně tak, taky pořád miluju psaní, jen toho teďka zkrátka bylo moc :) A děkuju!

      Vymazat
  2. Jééé, tak ať se ti v novém líbí a přeji hodně sil do psaní článků! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Zatím si ještě zvykám, měj se krásně.

      Vymazat

Like us on Facebook