EVERYBODY`S EVERYTHING

Unsplash / John Vincente a vlastní úprava Karanténa den nevím kolikátý   #stayhome Zatím jsem nedělala nic zajímavého a produktivního...

Unsplash / John Vincente a vlastní úprava
  • Karanténa den nevím kolikátý #stayhome
Zatím jsem nedělala nic zajímavého a produktivního kromě toho, že jsem se konečně podívala na všechny série Lucifera shlédla neskutečný dokument o Lil Peepovi, který mi ukázal, jak moc je život křehký a že kdykoliv může zmizet. Dokument najdete na Netflixu, doporučuju.
ZDROJ

Do knihy jsem zatím připsala pouze pár řádků, protože jsem myšlenkama úplně někde jinde. Snažím se najít nějaký pozitivní bod, který mě zase dostane zpátky. To co se teďka děje je smutné a nikdy v životě bych si nepomyslela, že se něčeho takového dožiju.

Držím se spíš doma, protože venku je nebezpečno a já jsem docela slabý článek. Chybí mi rodina, ale kvůli tomu co se děje, jsem pro jejich i mojí bezpečnost raději zavřena sama doma. Snad to nějak brzo přejde a já je budu moct navštívit. Je toho najednou nějak moc.

Zjistila jsem, že jsem ve fázi, kdy nedokážu novým lidem důvěřovat. Asi je to normální, ale potom si to ti lidi berou osobně a já jsem ta špatná. Odjakživa jsem se bála selhaní, že lidi zklamu. Že jim ublížím a že oni ublíží mně. Myslela jsem si, že když se uzavřu a budu se soustředit na úplně jiné věci a lidi, že když to nebude pocitové, nemůže se mi nic stát.

Nejspíš jsem všechno zničila. Nejen, že jsem vyhnala bolest, ale i všechno ostatní. Dobré i zlé. Dokud nezbylo absolutně nic. Proto je lepší žít pro přitomný okamžik, protože skvělé na tom je, že zítra přijde znovu a vy se aspoň můžete pokusit vše změnit.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Děkuju za tip na dokument :) Také mám problém lidem důvěřovat, je pár lidem, kterým důvěřuju, ale u nových lidí mi to nejde.. Asi mám v sobě nějaký blok, že si držím od druhých odstup. Možná je to nějaká obranná reakce, abych se vyhnula pozdějšímu zklamání

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, určitě se podívej je to vážně zajímavé :) Já to mám v podstatě stejně jako ty, mám své lidi za které dám ruku do ohně, ale jakmile se naskytne někdo nový je to problém.

      Vymazat
  2. Super tip na dokument. Jinak co se týče Lucifera, doporučil nám ho ve škole i náš vyučující a to je co říct. Určitě na tuhle sérii v nejbližší době také mrknu! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucifera si zamiluješ hned po prvím díle! Je to zajímavé a ten sexy herec mluví za vše! :D:)

      Vymazat
  3. Každý den se snažím něco udělat, ale skutečně se to podaří jen občas. Mám v plánu zkouknout německým SKAM, abych si alespoň zlepšila němčinu, denně si přečtu alespoň jendu maturitní otázku a po zbytek karentény jen dělám, že něco dělám.
    Jinak co se důvěry týče, já mám pár přátel, za které bych strčila ruku do ohně a nové nijak aktivně nevyhledávám.. vždycky je nejlepší spoléhat hlavně sám na sebe. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se teďka snažím nějak, tak čas využít, ale občas mám fakt náladu na nic a raději jen ležím...prostě ležím. To já mám taky přátele za které bych dala malíček do ohně, ale vstoupilo mi do života pár nových lidí, tak je to složité :)

      Vymazat
  4. Já teď nemůžu ani před dům, mám strašně slabou imunitu a doktorce se moc nelíbilo, že bych měla po příletu z dovolený mezi lidi, když to tu řádí o sto pryč. Nicméně se těším až se půjdu alespoň projít někam mimo lidi. Bydlím v celkem malém městě a na ulicích je pusto prázdno, natož v přírodě, takže chci toho využít :) Jinak strach je na správném místě, ale pozor aby toho nebylo až moc (mluvím z vlastní zkušenosti). Nicméně tobě i ostatním přeji ať se drží. A děkuji za tip na seriál.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zase strašně důvěřivý člověk, přítel mi často říká naivko :D :D Také moc nechodíme ven mezi lidi, akorát jsem si teď oblíbila chodit běhat hnedka ráno v 7, kdy nepotkám skoro živáčka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook