You would never be alone again

Unsplash / Harley Davidson / Vlastní úprava Já a stěhování Přihodilo se mi docela dost velkých události, ale momentálně se mi o někt...

Unsplash / Harley Davidson / Vlastní úprava
Já a stěhování

Přihodilo se mi docela dost velkých události, ale momentálně se mi o některých z nich nechce psát. Jedna z toho je, že se budu stěhovat a budu poprvé opravdu bydlet sama. Otázkou je jestli přežiju. Věkem jsem totiž dospělá, ale co se týče občas mé psychiky, tak jsem ještě pořád trošku dítě. Je to pro mě velký krok a zároveň si myslím, že mi to pomůže si trošku uvědomit některé hodnoty. Na jednu stranu se těším, ale na druhou jsem malinko vyděšená. Bude mě to lákat si pořídit nějaké zvířátko, tak snad mě to přejde, protože jsem často v práci a bylo by mu smutno. 

Cestování

Zatím se nikam nechystám, ale na léto plánuju pár cest, zatím to není stoprocentní a vše se může změnit. Chtěla bych do Itálie, Španělska nebo Amsterdamu. Jedno z těchto míst bych letos chtěla navštívit určitě. Taky mám na seznamu tenhle rok stihnout i Bali, ale nechám to spíš na konec roku. 


Nový životní styl

Nové bydlení, nový život. I když to možná bude znít směšně, tak jsem se rozhodla cvičit. Jen tak lehce, protože jsem celkem se svojí postavou spokojená, ale bylo fajn to udržovat a změnit trošku jídelníček, protože to co já jím mě brzo zabije. Doufám, že mě tahle touha rychle neopustí a já aspoň měsíc vydržím.


LÁSKA

Moje oblíbené téma poslední dobou. Kdysi jsem byla člověk, co v lásku nevěřil nebo vůbec celkově pro mě bylo těžké uvěřit, že je možné najít někoho, kdo má s vámi být do konce života. Proplouvám životem už třiadvacet let a zatím se mi nepoštěstilo, ale beru to. Zase na druhou stranu jsem ještě mláda a mám život ještě před sebou a na celým světě je tolik lidí, že to nikdo nespočítá. Třeba mě moje láska čeká právě na Bali. Jako správný človíček jsem zkusila Tinder. Přestávám lásku hledat a nechávám ji volnou cestu, protože k sobě přitahuju podivíny.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Držím pěsti, ať se ti vše povede! :)
    Já jsem zastáncem toho, že lásku je zbytečné hledat. Vždy se objeví, když to nejméně čekáš. Nebo alespoň takové mám já zkušenosti. Měla jsem zatím dva vážné vztahy, jeden začal po tom, co jsem šla na akci, abych se více seznámila s klukem, který se mi líbil, ale místo něho jsem tam potkala jiného a druhý začal tak, že jsem byla na plese, kde jsem ve výsledku ani moc být nechtěla, takže jsem spíš přemýšlela, jak se odtud dostat, když mě kamarádka seznámila s klukem, se kterým jsem začala být. To ale nebyl on, jelikož ten druhý, se kterým jsem doteď, byl nejlepší kamarád toho kluka, se kterým jsem pila. :) :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, vlastně jsi mi dost připomněla mého přítele. Ve dvaadvaceti se odstěhoval do vlastního bytu, se mnou se seznámil na Seznamka.cz (je to trochu jiný koncept než Tinder, byť pořád je to dost nevyzpytatelné, já měla štěstí, že jsem na přítele narazila asi po třech dnech od registrace, on tam však hledal asi čtyři roky, setkal se se spoustou holek, a párkrát už to chtěl i vzdát). No, teď jsme spolu skoro čtyři roky a vážně jsme se "našli". Bez internetu bychom se nejspíš nikdy ani nepotkali... :)

    Držím ti ve všem palce a měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stěhování do vlastního mě také letos čeká a mám dost podobné pocity. Přeji ti hodně štěstí! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Heh taky jsem si založila Tinder, jen tak ze zvědavosti :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook