19.5.2019

Unsplash a vlastní úprava Ahojte! Po dlouhé době jsem nic nepsala, ale měla jsem toho opravdu hodně a potřebovala jsem si dát na chvil...

Unsplash a vlastní úprava
Ahojte!

Po dlouhé době jsem nic nepsala, ale měla jsem toho opravdu hodně a potřebovala jsem si dát na chviličku pauzu, tak nějak od všeho. Ale jsem zpátky a přísáhám, že budu psát častěji. Miluju psát a jsem ráda, že můj blog stále čtete.

Posledních pár dní často myslím na minulost. Staré časy na které, tak ráda vzpomínám, ale jsem šťastná za přitomný okamžik. Jsem vděčná za všechno, co jsem kdy prožila i když to někdy nebylo hezké. Myslím si, že život je opravdu zvláštní a nádherný a já děkuju za to všechno.

A abych nepsala jen o minulém čase, tak chci zmínit, že jsem začala lehounce meditovat. Potřebovala jsem se nějak uvolnit a najít si k sobě cestu, tak tohle bylo skvělé řešení. Co se týče jógy, tak už jsem si konečně pořídila podložku. Takže to není tak bolestivé. Cvičení mi jde asi jako Barrymu Goldbergovi tanec. (seriál Goldbergovi).

Unsplash
Moje kniha je stále v procesu. Doufám, že bude brzo hotová a já se vám konečně budu moct pochlubit. Píšu to tady strašně dlouho, že brzy bude, ale je to opravdu těžké a když vás někdy přepadne chvilka, kdy nemáte ani špetku inspirace, tak to jde špatně. Proto jsem zase začala číst knihu Miluj svůj život od Luise L. Hay. Je třeba se dívat okolo sebe a hledat inspiraci všude možně. Vím o čem mluvím. Co mi také pomáhá jsou e-booky od Reného Nekudy.

Chystám pro vás spoustu skvělých článků. :) Krásný zbytek dne.

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook