Víkend v Praze

Nádherná Praha. Ahojte , v několika předchozích článcích jsem zmiňovala, že jedu s kamarádkou na menší výlet do Prahy. Napíšu vám krát...

Nádherná Praha.
Ahojte,
v několika předchozích článcích jsem zmiňovala, že jedu s kamarádkou na menší výlet do Prahy. Napíšu vám krátký článek o tom, jak jsem si Prahu užila, co jsem opět (ne)hezkého viděla a ochutnala. Praha je krásná a ráda se do ní vždycky vracím, proto mě nikdy neomrzí o ní psát.

Úžásná snídaně v Marthy's kitchen. Musím říct, že je to asi hodně žádaný podnik, protože jsme tam s kamarádkou šly před otvíračkou a všichni už tam stáli a čekali než se otevře. Velký výběr jídla a milý personál. Vejce benedikt jsem si dala poprvé ve svém životě a rozhodně né naposledy. Marthy's kitchen doporučuju všemi deseti! :)

Marthy's kitchen / Vejce benedikt
Hlavní důvod proč jsme jely do Prahy byla Matějská pouť, kde jsme strávily asi hodinku. Hned při vstupu mě paní, co prodávala vstupenky okradla o 100,-. Platila jsem vstup pětistovkou a když jsem ji řekla, že mi vrátila o sto korun míň tvrdila mi, že mi to někdo vzal. Ono mi to asi někdo vzal z ruky, když mi paní peníze vracela a já si toho nevšimla. A ještě k tomu mi tykala, takže jsem byla opravdu nasraná a měla jsem sto chutí se sbalit a jít pryč.

Každopádně jsem Matějskou ještě úplně kvůli tomuhle nezavrhla a dala jí ještě jednu šanci, ale kdoví kolik lidí takhle asi okradla. Potom, když jsem viděla ty smutné poníky, jak tam stojí v řadě a viděla jsem ty fronty rodičů, kteří chtějí strašně moc fotku své dcery, jak sedí na poníkovi se mi udělalo zle a musela jsem prostě pryč. Celkově tam bylo strašně moc lidí a necítíla jsem se tam nějak dobře. Jo a furt jsem myslela na ty poníky.

Dětské "automaty".
Náš oběd vypadal takhle nádherně. Kamarádka nechala výběr restaurace vždy na mě a jelikož mám v Praze bráchu, tak od něj vím kam zajít na to nejlepší. Zvolila jsem TGI Friday's, je to taková americká restaurace. Dala jsem si hranolky, stripsy obalené v těstíčku a přílohu. Obsluhovala nás moc milá slečna, takže se mi od tama skoro nechtělo. Ceny jsou tu bych řekla takové normální na to, že jíte v centru Prahy.

Boží dar.

Zbytek večera jsme tak různě "poletovaly" po Praze a objevovaly nemožné. Já se snažila načerpat inspiraci a myslím, že se mi to i trošku povedlo. Mojí můzu přilákal starý pán, který seděl na vedlejší lavičce, kde byl výhled na Karlův most i Pražský hrad. Bylo to nádherné a tak emotivní. Ten starý pán měl na sobě Martensky, krásný černý kabátek, dlouhé vlasy a zvláštní brýle. Měl oholené nohy, což bylo zvláštní, ale byl zajímavý a to mě přitahovalo.

Praha je pro mě město inspirace. Pokud budu mít někdy zase svůj "pisálkovský problém", tak vím kam přesně jet. Abych řekla pravdu, tak všude kam přijedu je kousek nějaké inspirace. Člověk si jen musí všímat detailů. Díky Praho, že jsem s tebou mohla být a že jsi mi postykla tolik krásných myšlenek a vzpomínek. 

Letná.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. To je krásný článek! Je vidět že jste si prahu užili a to jídlo bych si hned dala taky, vypadá to moc dobře :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju. Jídlo bylo opravdu skvělé! :) Pokud budeš někdy v Praze, tak nejvíc doporučuju Marthy's kitchen. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Mě už takové ty poutě vůbec nelákají. Jinak super, že jste si to užily a sama bych zas na nějaký výlet do Prahy chtěla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám poutě ráda hlavně kvůli cukrové vatě a atmosféře, ale jakmile se tam objeví "zvířecí" atrakce, tak mě to odradí a okamžitě se stáhnu. A do Prahy určitě vyraž, teď je kouzelná:)

      Vymazat
  3. Joo, Matějská. Tam jsem byl naposledy jako malej. Momentálně jezdím do Prahy dost často, ale prostě není čas

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook