Kafe s cigárem co snídávám

Unsplash a vlastní úprava Řekla bych, že tohle je noční můra každého pisálka a občas není snadno se tohohle problémku zbavit. Já s tím ...

Unsplash a vlastní úprava
Řekla bych, že tohle je noční můra každého pisálka a občas není snadno se tohohle problémku zbavit. Já s tím teda ještě docela bojuju, ale už jsem našla pár způsobu jak tenhle "blok" utlumit. Já to říkám pořád, že stát se dobrým spisovatelem chce opravdu velkou vůli, protože je to občas nesnesitelné a mám chuť to vzdát. Naštěstí postupem času jsem přišla na to, že jsem jako James Dean a snadno se nevzdám. 

Jak přežít a nevyhořet.

Hledám inspiraci všude, kde se dá. Hlavně teda ve filmech, protože na inspirativní a motivační filmy mám čuch. Mezi mé oblíbené patří Půlnoc v Paříži a Velký Gatsby. Při ranní cestě do práce mi hraje ve sluchátkách vždycky nějaká náhodná skladba a příběh k té skladbě se mi odehrává přímo před očima. Čím více si všímám okolních detailů, tím víc mi ten svět dává. Myslím, že inspirace a vaše múza si vás nějak najde, potom už je to jen na vás, jak s tím vším naložíte.

Nebuďte na sebe naštvaní, když zrovna nemáte o čem psát. Jste skvělí a ono to přijde.

Brzy vyrážím s kamarádkou do Prahy nasát trošku inspirace a pobavit se. Pobavit se myslím tím, že si zajdem někde na super jídlo a já vám o něm udělám článek, haha. Ať si každý říká, co chce, ale psaní není vždy procházka růžovou zahradou. Psaní si sem tam žádá oběti a to jsou třeba hodiny strávené nad prázdným papírem, emoční výkyvy nálad, prázdnota a další.

Mimochodem tenhle "problém" mě něco naučil, že psaní je opravdu vzácné, protože čím déle jsem neměla o čem psát tím víc je pro mě tenhle okamžik výjimečný.

Pokud máte spisovatelský blok nebo jim často trpíte, tak vám doporučuju si na papír napsat důvody, proč píšete a co na psaní máte rádi, ono vás to potom nakopne a zbytek si vás najde samo. Vím co je nemoct dál, když nevíte kudy. Hlavně se v tom oceánu nesmíte utopit.

Nejsem žádný profík přes tenhle problém, ale třeba vám pomůže to co mě. A pokud máte teďka toto období, tak vám jen přeju ať jste z toho co nejdřív venku, protože ten bestseller nebo skvělý článek se sám nenapíše!

Milujte, pište a žijte.

S láskou Karin

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook